vifteovn Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja, er det det? Etter to vekers fotografering ville plutselig ikkje SanDisk ultra 2 kortet fungera lengre. D50 oppgav feilen CHG på kamera. Og når eg plugge kortet i pcen låse det seg. Det verke dødt, er alle data vekke? Kva gjer eg? Bortsett frå å klaga litt på japanphoto. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja, er det det? Etter to vekers fotografering ville plutselig ikkje SanDisk ultra 2 kortet fungera lengre. D50 oppgav feilen CHG på kamera. Og når eg plugge kortet i pcen låse det seg. Det verke dødt, er alle data vekke? Kva gjer eg? Bortsett frå å klaga litt på japanphoto. 6423916[/snapback] Kan du se bildene på kamra da ? Lenke til kommentar
unknown14725 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Du har vel ikke tilfeldigvis stikki innom en Mac med minnekortet ditt? (grunnen til at jeg spør er fordi MacOS elsker å fylle opp flyttbare disker med søppel, og FAT filsystemet takler ikke mye herjing før problemer kan oppstå - en klassiker er jo å dra ut minnekortet før du har tatt Eject) Endret 2. juli 2006 av Irios Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Nei, får bar opp ein sint feilmelding. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 hehe, nei, eg ville merka forskjellen på ein acer og ein mac Dessutan svikta minnekortet då eg brukte kamera. Tok bileter *klikk klikk* skrudde av/skrudde på prøvde å ta bileter *ERROR* Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Det står foresten CHA ikkje CHG, tenke meg det betyr change eller noko slikt. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sånt skjedde med mitt gamle minnekort, sånn avogtil. Men for meg så virka det å ta det ut og så putte det inn igjen. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Trur ikkje det er tilfelle her. Er oppe i fire testa pcar og ein minnekortlesar og eit stk overføringskabel frå pc til kamera. Brikka er forsatt like taus. Og den står ikkje på lock nei Endret 2. juli 2006 av The_Creator Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Bare for å svara meg sjølv, eg prøvde sandisk sitt eige recoveryprogram, men det låste seg det også Når det ikkje låste det fant det ingen filer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Feilpostet. Flyttes. Og bruk heller REDIGER knappen enn å lage nye poster hver gang du kommer på nye nytt å si. Blir mye mer oversiktlig på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå