Stigma Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hei, Dette spørsmålet er helt sikkert banalt for en som har et minimum av peil på flash, men jeg har akkurat begynnt å lære meg. Spørsmålet er, hvordan kan jeg forandre denne koden til å linke til en vilkårlig nettadresse (skal ikke komme opp i eget vindu, men forandre adresse for nåværende vindu, som en vanlighyperlink) ? Linken skal aktiveres ved et vanlig museklikk. // Action script... on (rollOver) { gotoAndPlay("menu2") } on (rollOut) { stopAllSound(); } Jeg trenger vel noe så enkelt som on (mouseclick) eller noe sånt, men jeg roter tydeligivs med syntaxen og får det ikk til å stemme. Kan noen edite den koden for meg slik at jeg har et eksempel å gå etter? =) Håper dette var riktig forum. Fannt ikke et som var spesifikt for flash. -Stigma Endret 2. juli 2006 av Stigma Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 on(release) { getURL("tralala.htm", "_self"); } Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Takk takk =) Det sparte meg mye arbeid ^_^ -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå