mslb Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Beste AGP Lowprofile skjermkort?? Vurderer nytt skjermkort til stuepc'en mitt.. Har en x1600pro nå, men den blir veldig varm, da den står på "skeiva" med et riser-kort, er såpass varm at jeg tror den kan ryke ved litt mye tyngre spilling. og Kanskje noe viftestøy også fra den. Så da vil jeg ha forslag til et bra low-profile agp skjermkort, gjerne uten vifte. Mvh Endret 2. juli 2006 av mslb Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vurdert å skifte vifte? Zalman VF700/900-CU er eit godt valg. Lenke til kommentar
mslb Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Vurdert å skifte vifte? Zalman VF700/900-CU er eit godt valg. 6423819[/snapback] hmm.. kanskje det.. vil den kjøle bedre enn den vifta som er på den? Skjermkortet står i kabinettet med et riser-kort, slik at vifta/kjøleren på skjermkortet blåser rett ned. en litt dårlig løsning det med riserkort men men.. mvh Endret 2. juli 2006 av mslb Lenke til kommentar
mslb Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Vurdert å skifte vifte? Zalman VF700/900-CU er eit godt valg. 6423819[/snapback] hmm.. kanskje det.. vil den kjøle bedre enn den vifta som er på den? Skjermkortet står i kabinettet med et riser-kort, slik at vifta/kjøleren på skjermkortet blåser rett ned. en litt dårlig løsning det med riserkort men men.. mvh 6423863[/snapback] En dårlig løsning som gjør at HELE kortet er skikkelig varmt. vifta blåser rett ned og varmer opp hovedkortet og som deretter sikkert varmer opp skjermkortet igjen... ?? noe sånt... Vil en slik zalman kjøler/vifte hjelpe? Endret 2. juli 2006 av mslb Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Zalman vil kjøle ned skjermkortet bedre enn den du har no. Støynivået til Zalman viftene er bra. Lenke til kommentar
mslb Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Litt usikker på hva jeg skal gjøre... Hvis jeg går for en ny lowprofile skjermkort, hvilket kort anbefales da? Mvh Lenke til kommentar
mslb Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ingen som hadde forslag til bra low-profile skjermkort? Mvh Lenke til kommentar
mslb Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ingen...? som har peil..? Lenke til kommentar
mslb Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Virkelig ingen som hadde noe mer å si..?? mslb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå