Typhon Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Har et lite dillemma her nå... Hvilken av driverpakkene skal jeg laste ned. Jeg bruker RedHat 7.3 og GeForce 4 Ti 4600. Håper på hjelp ganske raskt... Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du kan bruke rpm-bundelen til GLX, og rpm-bundelen for RedHat til kjerne? ganske selvforklarende.. Eller så laster du ned alt som tar-baller og kompilerer hele greia selv. Ptomania edit: Du må så klart se på arkitektur også.. Har du en i686 prosessor(AMD thunderburd, XP, intel g4 osv..), osv.... [ Denne Melding var redigert av: Ptomania på 2002-10-15 11:58 ] Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Hva betyr SMP, UP og sånn da? Så at det var noen filer der med Athlon-støtte! hva er det?? Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 SMP = flere prosessorer (Symmetric Multiprocessing) UP = en prosessor (Uni Processor) Sannsynligvis skal du ha to UP-rpm'er (1 glx + 1 kjernemodul). Hint: http://www.google.com et søk der gjør underverker! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du finner ei fil på Nvidias hjemmesider som heter NVchooser. Kjør denne kommandoen sh. Da får du svar på det du trenger å vite! Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du kan bruke NVchooser til å finne ut hvilken driver du skal laste ned. Dette står jo tross alt klart(KLART) og tydelig på siden dems, men jeg tenkte du kunne få vite det: NVchooser.sh Tror denne bare fungere på redhat though, har ikke fått kjørt NVchooser på debian. I bunn og grunn er det like lett å installere fra kildekode. Håper det hjalp deg litt da :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Masse hjelp å få her... :smile: Skal prøve litt når jeg kommer hjem (sitter på skolen :sad:) Dere hører nok fra meg hvis jeg skulle ha mer problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå