vegarso Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg forsøker å finne frem i jungelen av digitalkamera. Jeg vurderer nå tre kamera: Olympus C4000, Olympus C730 og Nikon Coolpix 885/4300. For en amatør virker alle som gode kamera for en amatør som ønsker automatikk, men samtidig muligheten til å leke seg når kunnskapen øker. Noen som kan bidra til valg av kamera? Gode tips i denne prisklassen? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Alle valgene her er nok gode. Jeg får C-4000 inn til test om noen dager, så det er ikke lenge til vi publiserer en test av denne. Funksjonalitetsmessig er nok C-730 det beste, men dette vil også være det største. Har du god plass i bagen vil du nok få mest moro med dette kameraet. Hva som er viktigst for deg av størrelse, funksjonalitet og bildekvalitet må du nesten finne ut av selv. Det finnes ingen tester med vurdering av bildekvalitet på Coolpix 4300, men det gjør det med C-4000. Du finner linket til de via prisguiden. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå