sigurd90 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mp3 spiller. Skal være minimum 2gb lagringsplass på den. Har tenkt litt på Ipod nano 2gb, finnes det bedre mp3 spiller i den prisklassen? Takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Bump! Kan eventuelt gå opp et par hundre om nødvendig. Er dette en god spiller? Syntes den er ganske lekker. Noen som vet om det finnes strøm adabter til den? Slik at man slipper å være avhengig av pc for å lade. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvor mye har du å rutte med? Har iPod Nano selv. Fungerer utmerket. Ja, du kan kjøpe en sånn adapter som du blugger usbkabelen i, sånn at du får strøm fra veggen. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Creative Zen Micro er bra spillere, og koster generelt sett mindre enn iPod sine. Du får dem ikke med mindre enn 6-8gb tror jeg, men en Zen Micro Photo koster ca samme som ipod nano 2gb (på komplett), har bedre lyd(kanskje litt subjektivt, men zen får ofte skryt for det på tester), den har radio, fargeskjerm, viser bilder osv. Fåes i mange farger Du kan no ihvertfall se på den, er masse bilder og tester ute på nettet. Er kanskje litt mindre "kul" enn ipod, men er en generelt sett bedre spiller, og du får mye mer for pengene Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Creative Zen Micro er min favoritt Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hvor mye har du å rutte med? Har iPod Nano selv. Fungerer utmerket. Ja, du kan kjøpe en sånn adapter som du blugger usbkabelen i, sånn at du får strøm fra veggen. 6432594[/snapback] Tenker å bruke max 1800-1900,-. Ser ut som om man får mer for pengen hvis man kjøper zen micro photo en hvis man kjøper Ipod. Edit: Kom til å tenke på en ting. Jeg lagt inn mange cdr på pcn, disse har jeg rippet med Itunes. Går det ann å legge disse sangene inn på en Creative Zen micro photo? Eller er det sånn eget format som bare funker på Ipod? Endret 4. juli 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvilket format har du rippet de i da? Kan vel uansett konvertere de, men det blir kanskje litt tungvindt og det blir kanskje dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Er rippet til mp4. Men har mange mp3 sanger på pcn å så er ikke no krise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå