Caliber Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei. Emnet sier vel det meste, noen gode forslag? Skal brukes opp mot en mp3-spiller som en hytte-løsning. Setter pris på forslag! Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei.Emnet sier vel det meste, noen gode forslag? Skal brukes opp mot en mp3-spiller som en hytte-løsning. Setter pris på forslag! 6423346[/snapback] High-End eller Hi-Fi? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) hoho, high-end og greier, regner med du har et heftig budsjett da? edit: uten og ha hørt de selv, men kanskje Patos Lyric Satellittsystem ville vært noe. Lyric serien er jo god ellers hvertfall. Og denne pakken er jo rimelig liten og lettplassert på hytta. Også må det jo være en forsterker til også da, trengs jo ikke noe kraftverk for å drive de to satelittene så en Primare I21 f.eks burde gjøre susen. Endret 2. juli 2006 av phax Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ser ikke helt poenget med high-end når det skal brukes til å lytte på mp3 Men i alle fall. Hifiklubben, hi-fi-center kjeden osv. kan nok hjelpe deg videre. Tror ikke jeg ville ha lagt i mer enn rundt 20.000,- for et komplett annlegg hvis det utelukkende skal brukes til mp3. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Heh, tror ikke jeg hadde brukt mer enn 1-2K paa en MP3 loesning :-) Siden du spoer i PC Lyd biten av forumet, hva med Klipsch Pro-Media 2.1 settet? Om du har en Ipod, kanskje Klipsch iFi passer bra? http://reviews.cnet.com/Klipsch_iFi/4505-7...7-31417596.html "But if you're looking for maximum sound quality when listening to your iPod at home, the Klipsch iFi is the 800-pound gorilla among flea-powered iPod-speaker alternatives. It just plain sounds better, has deeper, more powerful bass, plays louder, has better stereo separation--and thanks to its versatile remote, is easier to use." (jada, jeg liker Klipsch :-) ) - Per Christian Endret 2. juli 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå