bajazzo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har fått et problem med min NEC-brenner. Når jeg setter inn en plate så får jeg beskjed i Nero og Alcohol at det ikke er noen plate i brenneren. Får heller ikke opp innholdet på brente plater i f.eks windows explorer. Det kommer en "tikkelyd" fra spilleren når plate settes i...tyder dette på at brenneren er defekt? I enhetsbehandling i kontrallpanel står det at hardwaren fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har hatt ett par drev med samme problemet og har da fått nye på garanti. Regner med att du har prøv noen forskjellige plater, både cd og dvd. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Ja har forsøkt både cd-r og dvd-r...samme problemet både på blanke og allerede brente plater. PC er 1,5 år gammel, da går kanskje dette på garanti? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja har forsøkt både cd-r og dvd-r...samme problemet både på blanke og allerede brente plater. PC er 1,5 år gammel, da går kanskje dette på garanti? 6424319[/snapback] Hvilken type pc er det? Som regel er det bare 1 års garanti på pcer kjøpt i butikk.. Du kan selvsagt prøve å få det på reklamasjon, det er ikke så altfor vanskelig det heller. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Det er en Dell pc. Har kontaktet leverandør (hjemme-pc avtale) og fikk beskjed om å oppdatere bios og firmware på brenner....hadde selvfølgelig ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå