Gå til innhold

finnes spell, media pc til under 10k?

Anbefalte innlegg

finnes det en pc som kan spelles på til under 10k? skal seff være bærbar :cry: jeg må ha noe spillbart -_- vil også at den skal kunne bli brukt til Photoshop, Xara 3D, og andre saker.

takker for svar

EDIT: første gang jeg poster i denne (?)

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes sikkert bærbare til den prisen som det går an å spille på, men da kan man ikke forvente noe særlig til ytelse. Dessuten vil en så billig maskin kjøpt til spilling være utdatert på en måned.

Her begynner vi å snakke. Du kan prøve deg med å si til foreldrene dine at siden de ikke gidder å bo sammen, får de spytte i resten.

Lenke til kommentar
Denne maskinen her er et vanvittig bra tilbud. Kostet 13-14 laken for ikke så lenge siden. Komplett tar som du ser en god del mer for samme maskin. Denne skal nok klare å kjøre det meste, om ikke på fullt. Uansett er det som jeg sier ikke lenge til en billig spillpc må skiftes ut, så på lang sikt er det ett fett om du kjøper billige maskiner ofte, eller dyre maskiner sjeldnere. Forskjellen ligger i at det er artigere å ha noe grisefett i noen måneder. :p
Lenke til kommentar
Denne maskinen her er et vanvittig bra tilbud. Kostet 13-14 laken for ikke så lenge siden. Komplett tar som du ser en god del mer for samme maskin. Denne skal nok klare å kjøre det meste, om ikke på fullt. Uansett er det som jeg sier ikke lenge til en billig spillpc må skiftes ut, så på lang sikt er det ett fett om du kjøper billige maskiner ofte, eller dyre maskiner sjeldnere. Forskjellen ligger i at det er artigere å ha noe grisefett i noen måneder.  :p

6423406[/snapback]

Bør kanskje titte i denne tråden før kjøp av denne maskinen...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=536620

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...