Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som har koblingsskjema for en biltilhenger ? Det er vel sånn ca. likt på alle ? Det er hvertfall kjørelys, bremselys på blinklys på tilhengeren. På forhånd takk! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 http://www.google.no/search?hl=no&q=tilhengerkontakt&meta= Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette skulle vel gjøre ting litt lettere Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 takk noen som veit om det holder med 1,5mm2 ? eller burde jeg gå opp et hakk ? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Spørs vell hvor mange Amp som skal gå gjennom. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Ser om jeg finner igjen den gamle fra fabrikken da.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 1.5 mm2 er mer enn nok, er jo ikke mange ampere som skal gå her. Litt spenningsfall vil det nok bli, men pytt pytt, det er jo bare lysene på en bilhenger Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 hehe, er nok bedre en før jeg reiv det gamle av uansett Da blinket alt i hytt og pine samme hva man gjorde inne i bilen ;p Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 1.5 mm2 er standard dimensjon på tilhengerkabel, men jordingskabelen bruker som regel være 2.5 mm2 siden den gir jord til samtlige lys på hengeren, i normalt bruk så kan jordingskabelen bli belastet med så mye som 84W (2xpark + 2xbrems og 1 blinklys max teoretisk er 94w med alle lys på) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 om man setter på varsellyset blir det 2 blinklys jordingskabel har jeg på jobben, så det går greit.. får kjøpe noen meter med kabel i morgen og koble takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Til opplysning så selger Biltema kabel med 7 ledere som er egnet til dette. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 biltema er vel 20 minutter unna med bil. Så tror ikke det blir aktuelt.. Men det trengs vel ikke en spesiell type kabel for dette vel ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 biltema er vel 20 minutter unna med bil. Så tror ikke det blir aktuelt.. Men det trengs vel ikke en spesiell type kabel for dette vel ? 6424781[/snapback] Nei selvsagt ikke, men hadde kanskje vært enklere og med bedre resultat (visuelt sett). Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 biltema er vel 20 minutter unna med bil. Så tror ikke det blir aktuelt.. Men det trengs vel ikke en spesiell type kabel for dette vel ? 6424781[/snapback] 20min og de får kronene en skikkelig kabel koster kan spare deg mange penger om du treffer på en teknisk kontroll, "getho kabling"på tillhengeren blir ikke å imponere kontrolløren fra vegvesnet selv om det er koblet riktig. Så gjør det heller skikkelig så slipper du komplikasjoner i fremtiden med onkel blå eller bilens med bilens elektriske anlegg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 biltema er vel 20 minutter unna med bil. Så tror ikke det blir aktuelt.. Men det trengs vel ikke en spesiell type kabel for dette vel ? 6424781[/snapback] 20min og de får kronene en skikkelig kabel koster kan spare deg mange penger om du treffer på en teknisk kontroll, "getho kabling"på tillhengeren blir ikke å imponere kontrolløren fra vegvesnet selv om det er koblet riktig. Så gjør det heller skikkelig så slipper du komplikasjoner i fremtiden med onkel blå eller bilens med bilens elektriske anlegg. 6427286[/snapback] hehe, jeg fikk nok ordentlig kabel skal jeg si deg Kjøpte på Hellanor Det ble garantert dyrere enn på biltema også, ga vel sikkert 200 kr. for 5 meter med kabel.. Menmen, jobben som skal ha det, og de betaler Så kvaliteten på kabel er det ikkenoe å si på. Kabel og forlegningen ble vel sikkert 5 ganger bedre enn hva det var før også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå