the_masked_cow Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg har ikke erfaring med prosessorer. kommer en dobbeltkjernet prosessor til å takle spill som cs? jeg har hørt at man burde stoppe den ene kjernen slik at ytelsen blir bedre, men jeg vet ikke om dette er sant. burde jeg kjøpe enkelt eller dobbeltkjerne? har vurdert denne: intel pentium d 950 Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 jeg setter pris på alle svar. takk på forhand Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Singlecore gir mest ytelse/kr. Men så og si alle spill fungerer med dualcore, og gir ca samme ytelse. Selv har jeg dualcore og er fornøyd med det. Pentium D 950 er ikke et dårlig valg, men 930 er ca 1200 kr billigere, og blir regnet som et veldig godt kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 I noen veldig få spill må man sette spillet til å kjøre kun på en kjerne( har bare opplevd dette på GTA selv). I de aller fleste spill trenger du ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! En dobbelkjerneprosessor vil oppføre seg som enkeltkjerneprosessor med programvare som ikke har støtte for det, og noen få spill har problem. I dag ville jeg kjøpt en Athlon64 3800+(enkeltkjerne) eller 4000+, så byttet de ut når spill takler mer dobbelkjerne. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 det går an å klokke intel pentium D950 ja? ps tuuusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå