RedRocK Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hallo. På mange nett sider, har de byttet ut ikonet som står forran "http://..." i addressefeltet. Men hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 <LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="/etellerannet/favicon.ico"> Lenke til kommentar
Meits Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har et lite tilleggsspørsmål: Hos meg forsvinner disse ikonene etter en stund når jeg legger il siden som favoritter. Hvorden kan dette ha seg? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Tusen takk for det Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har et lite tilleggsspørsmål:Hos meg forsvinner disse ikonene etter en stund når jeg legger il siden som favoritter. Hvorden kan dette ha seg? 6423368[/snapback] Favoritt-iconene blir vist ved hjelp av cookies... Når du innimellom sletter cookies, vil de ikke vises lenger! PS: AdAware o.l. ser på cookies som ads(reklame)... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så bra at folk har lært seg å gjennomføre utrulig enkle søk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 PS: AdAware o.l. ser på cookies som ads(reklame)... 6424387[/snapback] Totalt feil. Ad-Aware slår ned på, som alle seriøse antimalware-programmer, informasjonskapsler (såkalte cookies) som har et opphav som er kjent for å bruke informasjonskapslene til å overvåke dine nettvaner. Arve: "Vi fant ingen treff å vise deg. Prøv å utvide søkehorisonten." Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Arve: "Vi fant ingen treff å vise deg. Prøv å utvide søkehorisonten." 6436613[/snapback] Bah, drittforum Fikk ~10 tråder opp ved søk på "Ikon" i WDS-kategorien. Så poenget mitt blir det samme, i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå