Edmund Blackadder Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Reinstallasjon, forandret banen til program files til ikke-systemdisk, og slettet den andre program files mappen-> Problemer. Mange av windows komponentene er borte vekk, IE, Media player er også vekk. Jeg har prøvd å gå inn på Add/remove programs og så prøve å av og på installere de to komponentene, men til ingen nytte. Siste håp er å få tilbake på en eller annen måte den programfiles mappen som jeg slettet. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ASR- Automated system recovery, er noe som kan hjelpe deg her, Velg heller en alternativ mappe for programmer som installeres NÅR de installeres for ettertiden _nifty_ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hvor finner jeg dette da? Leste litt på nettet, men der stod det at du måtte ta en backup.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Problemet er ute av verden. Tredje Reinstallasjon av XP gjorde susen til tross for frustrasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå