Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg skulle gå forbi pcen min tidligere idag, da jeg kom nærat lyd inputen min, dermed brakk noe inni der. jeg prøver å putte inn alle ledningene jeg har som er til høytalerne, men alle skurret å hakket, men jeg ser 1 annen som er helt lik den jeg ødela, det er 2 " (((((-))))) " inputer, hvordan får jeg aktivert den andre så jeg kan bruke den? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 tok et bildet av de 2 som er like litt uklart, men noen som vet hvordan man aktiverer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er utgangen til høgtalarar du snakkar om sant? Er den andre utgangen ein lydutgang, er du heilt sikker på det? Ein bærbar har ofte mikrofoninngang og høgtalarutgang, eventuelt Line-in, kva Pc har du? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 hvis du ser på bildet, så ser du det kanskje Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Nei, det er for uklart, men du kan kanskje tolke symbolene sjølv, på biletet under har du Line-in med gul farge og Line-out med blå. Normalt er det ei pil som peiker inn for å symbolisere LIne-In og ei pil ut for å symbolisere Line-Out. Ein mikrofoninngang er ofte symbolisert med ein mikrofon. Endret 2. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 hvis den grønne er høyttaler ingangen, så er det 2 av dem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kva maskin har du? Står sikkert i spesifikasjonane. Tvilar på du har to like portar, men symbolene kan være veldig like. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Packard Bell easynote, men det er HELT like, jeg LOVER deg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 er det Linein som du plugger inne lyden på?? eller hva plugger du lyden i? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Line-In er ein inngang, den får du ikkje lyd frå. Mikrofon får du ikkje lyd frå. Men har du Line-Out så kan du få lyd på denne. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) men jeg har AC97 audio controller, hvordan får jeg skifta outlinen? Endret 2. juli 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ser ut som du ikkje har fleire utganger for meg. Ein Line out\headset-utgang, ein line in og ein mikrofoninngang. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) ja kan jeg skifte outlinen da? så den er på line in istedet? EDIT: det er outlinen som er ødelagd, ser ut til at den ikke for kontakt Endret 2. juli 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 ok: jeg har fått dem til å virke, men fortsatt kommer det på bærbar høytalerne, hvordan får jeg dem på BARE de bak? det er de BAK jneg skal få til å virke, IKKE de forran og åppå pcen, hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå