Gå til innhold

IE blokkerer nedlastning av Flash-player?

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og råtner i billettluka uten noe å gjøre hovedsakelig pga. det dårlige været ute :dribble: Vi har nettopp fått nye maskiner og nye brukerkontoer og med nye brukerkontoer kommer nye irriterende nybegynner-meldinger.. Nå når jeg skulle prøve å spille noen uskyldige småspill så viser det seg at Flashplayer ikke er installert. Så jeg går til adobes download-side, men ingenting skjer. Jeg husker at jeg trykka på noe "ikke vis igjen" i IE, kan det være noe med det å gjøre? Jeg har prøvd å restarte osv men har ikke hjulpet. En standalone installasjon er dessverre ikke mulig fordi dem har sperra slike setups. Så det jeg trenger er å installere er en slik fin Flashplayer-plugin til IE :) Noen som kan hjelpe? Evt. først hjelpe meg å få opp den nedlastningsadvarselen igjen som muligens blokkerer den vanlige Flashplayer-installasjonssida?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg finner Shockwave Flash Object av Macromedia, Inc. for Flash.ocx, men det kommer bare ei lite ruda med et rødt kryss der det er flash objekter..

Edit: Når jeg deaktiverer det tillegget, kommer det en liten rute med et rødt kryss i noen reklameruter, og når jeg igjen aktiverer kommer reklamen, men ikke i alle rutene :hmm:

Edit2: I Flashplayer-installasjonssiden, kommer det ingenting der det bildet som skal vise Installation Successful opp, mens på Shockwave Player-installasjonssiden, er det bare en rute med et rødt kryss inni, inni bilderammen.

Endret av nan0tim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...