Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Heisann! Min gamle Samsung synger på siste verset. Batteriet suger maksimalt og det er ikke mye lagringskapasitet på den. Trenger ny! Et par kriterier: - Må romme mer enn 30 mld i innboksen ( ) - Må ha T9 systemet - Må ligge på rundt 1000 - 1500 spenn mvh EDIT: Helst ikke no abb. Bruker kontantkort. Endret 2. juli 2006 av thewiz Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) mulig du kan kjøpe min w800i hvis du er intr? 1500,- tenker jeg. kjøpte den i november 05. den har: 512mb minnekort 2 megapixel kamera veldig bra mp3 funksjon Noe av tingene jeg har klart og rote bort en kviteringen (kan sikkert ordne en ny ), eksen har stefaren min kastet, og headsettet har bare forsvunnet :S Endret 2. juli 2006 av mobilfreaken Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=230596 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) mulig du kan kjøpe min w800i hvis du er intr? 1500,- tenker jeg.kjøpte den i november 05. den har: 512mb minnekort 2 megapixel kamera veldig bra mp3 funksjon Noe av tingene jeg har klart og rote bort en kviteringen (kan sikkert ordne en ny ), eksen har stefaren min kastet, og headsettet har bare forsvunnet :S 6423126[/snapback] Salgsannonser for mobil er ikke lov på forumet. Du kunne sendt en PM, eller lagt den ut på bruktmarkedet hvis du ville selge den. Tipper meldinga di blir fjernet av modd. etter hvert.. Med mindre du fjerner posten selv! --------------------- Back to topic: Hva med Nokia 6101? En venn har denne og jeg har testet den litt. Den er billig og passer greit til det bruket jeg har fortstått du skal bruke telefonen til, SMS og ringing for det meste? Og prisen er grei. Under 1500 kr!! Her er testen av denne mobilen: http://www.amobil.no//tester/mobiltelefone...7557/konklusjon Endret 2. juli 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nokia 6101 er helt grei til sitt bruk ja. Er meget fornøyd etter ett par måneders bruk. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nokia 6103 er helt like 6101, men har i tillegg bluetooth. Kr 1,- med abonnement og kr 1599,- uten abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå