Melvin Snerken Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har tenkt å kjøpe ny cpu vifte pga den gamle papst vifta bråker no jævli.. Hadde i planene denne eller denne.. Det jeg lurer på er hva dette betyr: m³, siden den eine er 19m³... Og 16db er vel lite, altså bråker lite..? Hvilken vil dere si at er best-? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har tenkt å kjøpe ny cpu vifte pga den gamle papst vifta bråker no jævli..Hadde i planene denne eller denne.. Det jeg lurer på er hva dette betyr: m³, siden den eine er 19m³... Og 16db er vel lite, altså bråker lite..? Hvilken vil dere si at er best-? 6423071[/snapback] m³ er kubikkmeter og brukes for å angi hvor stor mengde med luft en vifte klarer å flytte (iløpet av en time). nå er jeg ikke så veldig inn i hva som er vanlig innen vifter, men såvidt jeg vet er 19m³ relativt mye luft noe som er bra for luftgjennomstrømmingen i maskinen din...... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 så dess mere m³, dess bedre..? Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jepp, men dess meir støy. (Vanlegvis) Endret 2. juli 2006 av huf Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da tror jeg at jeg går for denne.. 16db er vel lite støy? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 16dB er lite ja. 9dB er mindre Alt under 20 er vel egentlig ganske behagelig om det ikke oppstår vibrasjonsstøy i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå