marcus Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Pga at det har vært installert 2 oprativsystem på maskinen tidligere, så får jeg opp dette valget hver gang jeg skrur på pc'en. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet dette, så maskinen starter opp automatisk uten at dette valget kommer opp? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dersom du har slettet ditt tidligere opperativsystem, skal du kunne skrive "fixmbr" i et ledetekst vindu før du booter noe os. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvilket annet OS? Om det er en annen Windowsversjon så skal du kunne redigere boot.ini. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Søke? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6248791 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Hvilken bootmeny er det? Grub? NTLDR? Om det er sistnevnte så er det bare å sette timeout til 0 i boot.ini. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå