Gå til innhold

Telenor Djuice NonStop

Anbefalte innlegg

Sender ca 1500 SMS pr måned...

Finnes det egentlig noe abbonement tilsvarende Djuice Nonstop, som er billigere?

Og kan noen bekrefte at MMS også er inkludert..?

Noen steder står det, noen steder står det ikke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er vel ikke verre enn og se på www.telenormobil.no om mms er inkl?

tror nok djuice nonstop er det beste for deg;) tror det ikke finnes noen konkurenter til det abo ;)

6422860[/snapback]

Hva med et hvilket som helst netcomabonnement med smsmania (2000 sms for 200,-)? Bruk det sammen med smarttalk og du får et virkelig billig abonnement å ringe\sende sms med :)

Lenke til kommentar

Nå har visst Telenor endret litt, så nå står det tydelig "FRI SMS/MMS"

Husker ikke hvordan det sto før, men det var litt utydelig om det var fri MMS

(Sto på noen sider, mens på andre sto det ikke...)

Lenke til kommentar

Dvs ca 50 SMS om dagen?! :wow:

Sover du aldri? :D

6451690[/snapback]

Jeg sender ofte 1000-2000 mld i løpet av en måned, men i realiteten er det meldinger som går utover 160 tegn og dermed sender jeg i virkeligheten et mye lavere antall meldinger enn det man ser på mobilregningen. For som oftes har en sms ikke nok tegn til at jeg får uttrykt det jeg ønsker å formidle, og da blir det eksempelvis ofte til at jeg sender en lang melding på gjerne 400-600 tegn om gangen!

Lenke til kommentar
Litt mer OT, men søstra til dama mi greide å bruke opp smsmania på under 2 uker.... Hun lå vell på rundt 5000 sms den måneden.

6456910[/snapback]

Har man da et liv utenom eller er livet å taste med folk man ikke har sett, men sitter 100 mil fra dem? :hmm:

Nonstop er vel det eneste abo. med fri sms og mms, mens smsmania er jo ganske smart det også, men forutsetter jo f.eks. youngtalk i tillegg.

Lenke til kommentar
Litt mer OT, men søstra til dama mi greide å bruke opp smsmania på under 2 uker.... Hun lå vell på rundt 5000 sms den måneden.

6456910[/snapback]

Meste jeg har vært på er 4000 på en måned, med Nonstop, jeg er imponert over at noen har slått meg, men jeg må si at jeg nådde 22000 på 8måneder, slet ut mobilen... med teller

Lenke til kommentar

6456910[/snapback]

Har man da et liv utenom eller er livet å taste med folk man ikke har sett, men sitter 100 mil fra dem? :hmm:

Nonstop er vel det eneste abo. med fri sms og mms, mens smsmania er jo ganske smart det også, men forutsetter jo f.eks. youngtalk i tillegg.

6457240[/snapback]

Alt man trenger er netcom kontant hvis du vil benytte deg av smsmania.

Lenke til kommentar

6456910[/snapback]

6457240[/snapback]

Alt man trenger er netcom kontant hvis du vil benytte deg av smsmania.

6457270[/snapback]

Ja, det stemmer. :)

Man kan kjøpe månedskort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dvs ca 50 SMS om dagen?! :wow:

Sover du aldri? :D

6451690[/snapback]

Ligger som regel alltid på 5-6000 sms pr mnd jeg... :ermm: og har nonstop ja! hehe

Fikk den nye tlf'n min den 27.06 og siden da har jeg sendt 3549 sms og 167 mms.... :roll:

Lenke til kommentar
Ligger som regel alltid på 5-6000 sms pr mnd jeg...  :ermm: og har nonstop ja!  hehe

Fikk den nye tlf'n min den 27.06 og siden da har jeg sendt 3549 sms og 167 mms....  :roll:

6507676[/snapback]

Du verden...

Også jeg som trodde jeg sendte mye SMS, med mine 150-200 i måneden. :D

(Jeg har ikke Nonstop da...) :)

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Ligger som regel alltid på 5-6000 sms pr mnd jeg...  :ermm: og har nonstop ja!  hehe

Fikk den nye tlf'n min den 27.06 og siden da har jeg sendt 3549 sms og 167 mms....  :roll:

6507676[/snapback]

Du verden...

Også jeg som trodde jeg sendte mye SMS, med mine 150-200 i måneden. :D

(Jeg har ikke Nonstop da...) :)

6509849[/snapback]

Da tok du DUGELIG feil! Til og med mamma sender mye mer enn det jo! Hu har også Nonstop! hehe

Lenke til kommentar

Om du får til å bruke vyke så sender du jo sms for 1-5 øre avhengig av hvor mye operatøren tar for gprs. 6500 meldinger for 65,- om du velger en operatør med lav gprs-pris :) Litt enklere enn skype, men for sms-fantastene er jo djuice nonstop greiest, du kan jo få subsidiert tlf med en god del kroner i tillegg :)

Lenke til kommentar
da jeg hadde nonstop brukte jeg å sende ca 6500 meld i måneden. men nå med skype sender jeg ca 4500 meld og betaler ca 90 kr tilsammen for de meld.

6514261[/snapback]

Men du kan ikkje ha med deg Skype overalt, kan du? :)

6514464[/snapback]

jeg mente Vyke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...