AM6 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Har nå kjøpt meg en stor tv til å ha på soverommet mitt. På stua har jeg parabol, kan jeg kjøpe meg en tuner for å da få parabol på soverommet også? Uten noe kjøp av kort osv.. Ifølge venner så kan jeg vist det, er vist bare å koble de sammen ved bruk av kabel. Om dette går ant, hvilken tuner bør jeg da kjøpe? Og hvilken kabel? Slipper vel å ha kort i tuneren på soverommet? Hvor handler jeg dette? Har viasat og canal digital. Hjelp meg, har null peiling på dette området Hjertelig takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Flyttes fra Annet om hardware til Video. Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Flyttes fra Annet om hardware til Video. 6422563[/snapback] Takk! Var usikker på hvor jeg skulle poste denne... Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg lurer også på dette. Har planer om å kjøpe TV til rommet og da er det svært ønskelig å ha både paraboltilgang, som vi har i stua, og kontakt med dataen. Dataen er ikke noe problem, men lurer på hvordan det blir med parabol. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg fikk høre at man kunne kjøpe en trådløs link, men da kan man ikke se på forskjellige kanaler samtidig på de to TVene. Vi kjøpte det, men den var veldig dårlig. Klarte ikke å sende 3-4m gjennom en vegg en gang, og vi skal ha det en del lenger en det. Skal ringe butikken å klage. Har også hørt at man kan bruke dreambox, med cardsharing, men det vet jeg ikke noe om. Eller så må du jo kjøpe et tvillingabonnement, med det blir jo litt dyrt siden det koster en del ekstra i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå