skille22 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Morn! Jeg har problemer med spillet etter at jeg oppdaterte det. Alt blir så treigt, dvs. all meny navigering går som sirup. Dette var helt OK før oppdateringen! Hva skal jeg gjøre? Det er lenge siden jeg har spilt dette spillet, grunnet sommer og sol, men nå begynner jeg og bli lei av sommern og har lyst å spille litt igjen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vel, du kan vel slette cachen på 360'en ved å utføre en tastekombo, dette er ikke anbefalt av MS da. Da sletter du alle oppdateringer whatsoever.. Alt ble mye bedre etter oppdateringen her.. hmm.gif Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Takk, skal prøve etterpå når TV'n er ledig igjen. :!: Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Er det å slette "cachen"? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Takk, dette fungerte helt 100% Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Er det å slette "cachen"? 6433361[/snapback] Noen som vet? Gidder ikke å miste alle oppgraderinger. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Er det å slette "cachen"? 6433361[/snapback] Noen som vet? Gidder ikke å miste alle oppgraderinger. 6433764[/snapback] Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Er det å slette "cachen"? 6433361[/snapback] Noen som vet? Gidder ikke å miste alle oppgraderinger. 6433764[/snapback] Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå. 6433801[/snapback] Ok men da mister jeg ikke xbox oppdateringer eller noe slik? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Er det å slette "cachen"? 6433361[/snapback] Noen som vet? Gidder ikke å miste alle oppgraderinger. 6433764[/snapback] Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå. 6433801[/snapback] Ok men da mister jeg ikke xbox oppdateringer eller noe slik? 6433834[/snapback] Nei, alle oppdateringer o.l. forblir på harddisken din. Og spillet flyter veldig mye bedre etterpå Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tøft det skal jeg prøve da!^_^ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen). 6422621[/snapback] Her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå