Pepsi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som vet om det finnes program for å kunne lage egne themes for Nokia og SE telefoner?? Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 For SE kan du laste ned et program fra SE sin side. Ellers så kan du google "sony ericsson theme creator" og da vil du få lenken til det. Jeg har det, så hvis du ikke finner det, så kan jeg sende det til deg. Nokia vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 For SE kan du laste ned et program fra SE sin side. Ellers så kan du google "sony ericsson theme creator" og da vil du få lenken til det.Jeg har det, så hvis du ikke finner det, så kan jeg sende det til deg. Nokia vet jeg ikke. 6424246[/snapback] Tusen takk! Jeg fant den Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Flyttes fra åpen diskusjon til programmer spill og os. LES om de ulike kategoriene så slipper du å poste feil igjen. Lenke til kommentar
Lill345 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 noen som vet om man kan lage themes til lg kg800 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå