Torjus Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som har handlet hos gsm.no før? Noen som har erfaring med dem? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som har handlet hos gsm.no før? Noen som har erfaring med dem? 6422377[/snapback] Jeg har handlet hos dem før, kjøpte en nokia 5140i. Fikk den på ca. 5-6 dager. Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er Chess som eier GSM.no. Kjøpte nettopp en SE K800i til en god pris. Billigste jeg har sett. Rask levering. Det jeg har å utsette er at du ikke kan betale med kort. Du må forhåndsbetale med eFaktura. Helt greit, men det er enklere med kort. Mobilen var også dårlig pakket. I alle fall dersom jeg sammenligner med andre webshopper jeg har handlet med. Det var kun orginalesken som lå oppi en annen eske. Ingen luftputer eller annet som beskyttet. Min kom fra like hel. Jeg likte heller ikke at de hadde plombert orginaleksen med et klistremerke hvor det stod: NB: Ved å ta i bruk produktet mister du angreretten. Den er vel litt på kanten Det er vel ikke slik det skal være? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er Chess som eier GSM.no.Nei. Det er Idar Vollvik som kontrollerer GSM.no/Norwegian Telecom. Disse to tingene brukte kanskje å være så godt som det samme, men ikke etter at TeliaSonera kjøpte Chess (egentlig kjøpte de Vollvik Gruppen (som eide Chess igjen) som deretter ble omdøpt TeliaSonera Chess Holding). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Om man ser rundt på mobilforumet vårt finner man flere tråder om denne gjengen - samt heller tvilsomme avtalevilkår rundt kjøp i butikken der. Jeg stoler ikke helt på gsm.no Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Om man ser rundt på mobilforumet vårt finner man flere tråder om denne gjengen - samt heller tvilsomme avtalevilkår rundt kjøp i butikken der. Jeg stoler ikke helt på gsm.no 6424490[/snapback] Link til tråder? Finner ingen Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Mulig du har rett, men de har samme gatedresse og postboks i Bergen. Det er i alle fall nære relasjoner mellom de. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=467310&hl=notel https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...egian+++telecom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...egian+++telecom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...egian+++telecom Dette er selvfølgelig praksiser som nå har blitt endret på - men firmaer som forsøker seg slik som dette - de har kanskje ikke så mye å fare med på andre varianter av kundeservice. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan er de på pris i forhold til andre butikker? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 brukte de her om dagen, funka greit. Ser ut som de er billigst i norge hvis du loker rundt med et chess-abo. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 brukte de her om dagen, funka greit. Ser ut som de er billigst i norge hvis du loker rundt med et chess-abo. 6431855[/snapback] Jepp, jeg har Chess Knock-out, derfor jeg akkurat bestillte K800i + 1Gb minnekort der! Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg likte heller ikke at de hadde plombert orginaleksen med et klistremerke hvor det stod: NB: Ved å ta i bruk produktet mister du angreretten. Den er vel litt på kanten Det er vel ikke slik det skal være? 6422882[/snapback] Med å "bruke" produkter menes ikke bruk i betydningen testing, men å ha den i en støvete lomme og lage fingermerker/riper osv. Man mister ikke returretten ved å bryte forseglingen. Tidligere stod det at man ikke måtte bryte forseglingen om man ville bruke angreretten. Dette var i følge gsm.no kun for at det skulle være enklere for dem å sjekke mobilene som kom i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå