oophus_3do Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ka1ser: Alt du lurer på og har lyst til å lese om finner du her www.bymitra.com www.conan.ch www.aocwiki.org Det kan kanskje gjelpe å lese litt på de forskjellige spill magasinene rundt om i verden også.. Der står det også mange bra spørsmål. Endret 20. juli 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Her har dere en artikkel som sier de vil koste rundt 100 kroner. Link Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tipper det blir en 140-150,- Iallefall ikke stol på vg. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 [klipp] Iallefall ikke stol på vg. 6565300[/snapback] Hehe, dere har vel sett kvinnefront intervjuet de gjorde med Godager? Ser at han er tydlig brydd av journalisten som åpenbart ikke er interessert i MMO'er, og som stiller helt feil spørsmål. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Her har dere en artikkel som sier de vil koste rundt 100 kroner. Link 6555018[/snapback] Det er bare generell MMO-snakk. "Alle" MMOer koster rundt 100kr i måneden, de ville nok bare ha frem at det koster noe pr måned. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg prøvde å registrere meg på guildens hjemmeside, men lyktes ikke. Jeg mottok aldri noen konfimerings-epost, og når jeg prøvde å endre adressen denne skulle sendes til, så fikk jeg "Connection Refused". Det kan være jobbens søte brannmur som er ute og leker seg. Uansett, dere kan gjerne behandle dette som en søknad om medlemskap. Navnet jeg vanligvis bruker på karaketerer er "Mellonamin" eller bare "Mello". Angående guildnavn (jeg leste i en tråd på guildsiden at dette nesten var fastsatt, men jeg smetter inn et forslag likevel), så synes jeg selv Memento Mori er ganske greit. Det er latin og betyr bl.a. noe sånt som "Husk at du er dødelig" eller "Husk at du skal dø" (mer på Wikipedia-linken). Navnet har jeg funnet hos en gammel norsk Quake2-klan. En som var veldig god. -- Lars M. Endret 28. juli 2006 av LarsM Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 [klipp] Angående guildnavn (jeg leste i en tråd på guildsiden at dette nesten var fastsatt, men jeg smetter inn et forslag likevel), så synes jeg selv Memento Mori er ganske greit. Det er latin og betyr bl.a. noe sånt som "Husk at du er dødelig" eller "Husk at du skal dø" (mer på Wikipedia-linken). Navnet har jeg funnet hos en gammel norsk Quake2-klan. En som var veldig god. 6574310[/snapback] Hvis jeg husker/ tipper riktig var det en oppgave som slavene hadde. Når de store legion offisere sto bak på hestevogna under inntog i Roma etter triumfer på slagmarken, var det en slave der også. Denne slavens oppgave var å hviske/si "husk vi en gang skal dø". Dette fordi offiseren ikke skulle la hyllest og ovasjoner gå til hodet på han. (Mange kjendiser som hadde trengt dette den dag idag). Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg er med Kommer ikke til å kalle meg strang3r though, finner vel ut av det snart Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P Jeg har to ord: Guild Wars! Det er absolutt ikke noe dårligere spill enn wow, og det er fremdeles ingen månedlige avgifter for å spille.. Hvordan kan det gå til, tror du? 6510987[/snapback] Det er ikke et MMORPG enkelt og greit. Det er ingen interaktivtet når dere går ut i verdenen på missions eller utforsker generellt. Alt som skjer er at det genereres private servere hvor du kan invitere venner sånn at dere ser hverandre. I MMORPG`s kan du dra hvor du vil og se tilfeldig forbipasserende. Har du hele tatt spilt Guild Wars ? Helt utrolig at du ikke ser forskjellen. Guild Wars er absolitt ikke et MMORPG. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis dere tror et spill som er som wow vil bli gratis å spille online. Er dere ikke helt rask i hode, hvorfor i all verden skulle de gidde å holde serverne oppe og oppdatere spillet hvis de ikke får noe som helst for det:P Jeg har to ord: Guild Wars! Det er absolutt ikke noe dårligere spill enn wow, og det er fremdeles ingen månedlige avgifter for å spille.. Hvordan kan det gå til, tror du? 6510987[/snapback] Det er ikke et MMORPG enkelt og greit. Det er ingen interaktivtet når dere går ut i verdenen på missions eller utforsker generellt. Alt som skjer er at det genereres private servere hvor du kan invitere venner sånn at dere ser hverandre. I MMORPG`s kan du dra hvor du vil og se tilfeldig forbipasserende. Har du hele tatt spilt Guild Wars ? Helt utrolig at du ikke ser forskjellen. Guild Wars er absolitt ikke et MMORPG. 6586454[/snapback] La oss se hva MMORPG betyr? Massive Multiplayer Online Roleplaying Game Guild Wars er massivt Det er Online Det er også mulighet for roleplay Og det er ett spill Hvorvidt det kvalifiserer til hva du ser på som MMORPG må være din sak da. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 I MMORPG`s kan du dra hvor du vil og se tilfeldig forbipasserende. 6586454[/snapback] Dette er vel det sterkeste argumentet... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Veldig interessert. Registrerer meg nå. Hvor lang tid skal det ta før man få verify mailen? Har ventet i 20 min nå. Endret 7. august 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fikk den aldri, men en moderator eller administrator kan jeg deg lov uten å få mail. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan fungerer det? Man må jo aktivere kontoen før man kan logge seg inn, dermed inn på forumet og skrive søknad.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Guild Wars er massivt Nei, det er nettopp derfor det ikke er et MMORPG. For det meste spiller du med 6 eller 8 andre, det er ikke særlig massivt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan fungerer det? Man må jo aktivere kontoen før man kan logge seg inn, dermed inn på forumet og skrive søknad.. 6630140[/snapback] Legg igjen en mail i opprop tråden, så skal jeg oppdatere den når jeg har tid. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Opprop tråden? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har akkurat slutta med wow og jeg trenger noe å gjøre, så jeg er nesten garantert med Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Jeg har akkurat slutta med wow og jeg trenger noe å gjøre, så jeg er nesten garantert med Du må finne noe å gjøre til 1. kvartal 2007, da. Endret 10. august 2006 av LarsM Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er nok med jeg og, slutta med wow i mars og er skikkelig sugent på noe nytt. Noe demo / beta ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå