Marti Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Zomg, er ikke snakk om å starte det her uten meg. SIEGN MEH UPP o.O! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Zomg, er ikke snakk om å starte det her uten meg. SIEGN MEH UPP o.O! 6451947[/snapback] Det skal jeg! Om du har registrert deg på hjemmesiden vår vil jeg gjerne vite hva du kaller deg, akkurat nå er det vel tre stykker jeg ikke vet hvem er. EDIT: Til dere som ikke som har registrert dere og kaller dere Brodirin og freezes, hvem er dere? Bare sånn at jeg vet om dere er medlemmer eller ei Endret 7. juli 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg registrerte meg som Tayeu på hjemmesiden. Orket ikke bruke råtne gamle wow nicket mitt . Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) am in kommer til å kalle meg: Freezes edit: er registert på forumet som freezes(siden mobilfreek navnet er så IMBA stygt) Endret 8. juli 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Velkommen til både mobilfreek og R4Z3R. Dere har nå tilgang til internforumet Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan du skrive bak om navnene til folka på første posten om de er registrer på forumet? fks: Genetex - ikke regi/registrert btw: Jeg vet ikke om jeg er registrert, fikk ingen slik email i svar, men er jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan du skrive bak om navnene til folka på første posten om de er registrer på forumet? fks: Genetex - ikke regi/registrert btw: Jeg vet ikke om jeg er registrert, fikk ingen slik email i svar, men er jeg? 6453567[/snapback] Ser ikke slik ut, men hva kaller du deg? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Skjønner ingenting, registrerte meg i går og har skrevet 6 poster. Når jeg prøver å logge inn i dag skjer det ingen ting. Jeg skriver brukernavn og passord og trykker på login og det blir bare refreshet uten at jeg er innlogget... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Zomg, er ikke snakk om å starte det her uten meg. SIEGN MEH UPP o.O! 6451947[/snapback] Det skal jeg! Om du har registrert deg på hjemmesiden vår vil jeg gjerne vite hva du kaller deg, akkurat nå er det vel tre stykker jeg ikke vet hvem er. EDIT: Til dere som ikke som har registrert dere og kaller dere Brodirin og freezes, hvem er dere? Bare sånn at jeg vet om dere er medlemmer eller ei 6451967[/snapback] freezes= mobilfreek sa det i posten min her og står i signaturen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Skjønner ingenting, registrerte meg i går og har skrevet 6 poster. Når jeg prøver å logge inn i dag skjer det ingen ting. Jeg skriver brukernavn og passord og trykker på login og det blir bare refreshet uten at jeg er innlogget... 6454378[/snapback] Huh? Det var litt krøll med serveren i går natt, men alt skal være fikset nå. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Funker ikke enda. Kanskje du bare kan delete meg også regger jeg på nytt? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg skal i allefall spille detta spillet, så sign me up!! Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg vil være med, er registrert på hjemme siden ( XtR ) Gleder meg sykt til spillet nå! Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Trond89 = TronDiz på siden så jeg sto som unknown/ikke registrert Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor mange er dere blitt nå? ;D Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er 24 registrerte medlemmer på siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Velkommen til begge, jeg skal bare se VM-finalen før jeg jobber litt videre på hjemmesiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Til dere som prøver å komme dere innom hjemmesiden til guildet er det for øyeblikket et problem med Apache som gjør at den ikke er tilgjengelig. Det jobbes på spreng for å fikse dette problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå