Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg blir kanskje med på dette; vi får se til høsten (om det blir hetende "The Norsemen" hjelper nok det betraktelig) 6434319[/snapback] Hvorfor vil det hjelpe om guilden ble hetende The Norsemen? Men jeg setter deg opp på usikker lista uansett Lenke til kommentar
toremil Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 han liker vel navnet da... utrolig hva folk tenner på.. hehe, nei da.. men det navnet var jo faktisk ganske bra da... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor kan vi ikke hete LAZER KITTEN PHEW PHEW? Lenke til kommentar
toremil Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) kanskje det er for langt? eller fordi det ikke funker helt. eller kanskje vi bare skal skrive det opp og se hva folket sier... Edit: Sjekk disse bildene a..! vakkert er ordet. blir kåt av å se på de jo... Endret 4. juli 2006 av toremil Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet! Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! "Vi snakkas!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! "Vi snakkas!" 6437130[/snapback] Ja du kan drømme Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille. VIKTIG: Medlemmer, registrer dere her! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 haha, siden var jo neste pen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 haha, siden var jo neste pen også 6439321[/snapback] Den siden jeg rasket sammen var nesten pen? Neida. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! "Vi snakkas!" 6437130[/snapback] Ja du kan drømme Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille. 6438657[/snapback] Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! "Vi snakkas!" 6437130[/snapback] Ja du kan drømme Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille. 6438657[/snapback] Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. 6439644[/snapback] Vi får vel det. Jeg er glad over at FunCom valgte at spillere ikke kan ødelegge byer andre spillere har laget Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Så hyggelig å se at HW-guildet blei en realitet!Skal bli "kos" å få dengt dere litt ute i Hyboria! "Vi snakkas!" 6437130[/snapback] Ja du kan drømme Neida, med så "mange" medlemmer ser jeg frem til å starte opp å spille. 6438657[/snapback] Hehe, dere får si ifra hvilken server dere velger.. så får vi slakta hverandre litt.. 6439644[/snapback] Vi får vel det. Jeg er glad over at FunCom valgte at spillere ikke kan ødelegge byer andre spillere har laget 6439986[/snapback] Vi har jo "battlekeeps" som guilds kan "fighte" over da.. Så blir jo på en måte en form for å ødelegge en annen guilds by.. Men det gjelder vell for det meste såkaldte " Super-Guilds" Endret 5. juli 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
genetex Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"? Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"? Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut. 6440261[/snapback] Jeg ser ikke helt problemet med å lage nå (?) det er jo bare bra det... lettere å rekruttere også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"? Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut. 6440261[/snapback] Signup under loginen... Og det er bedre nå, man får organisert seg, lagt planer, osv. Jeg får ike til å registrere meg på den siden, hvor er "registrerings knappen"? Og hva er egentlig poenget med og lage en slik side nå? Hadde vert like fint fått med mest mulig folk nå, så laget klanside osv. nærmere jul eller hvor tid spillet kommer ut. 6440261[/snapback] Jeg ser ikke helt problemet med å lage nå (?) det er jo bare bra det... lettere å rekruttere også 6440280[/snapback] Jepp, you got my point of view. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Commando_Sondre du tenker å drive guilden ? Den blir helnorsk uten noe krav om antall spilletimer ? Eneste kravet er å være registrert på Diskusjon.no ? Eller er det et krav ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Commando_Sondre du tenker å drive guilden ? Den blir helnorsk uten noe krav om antall spilletimer ? Eneste kravet er å være registrert på Diskusjon.no ? Eller er det et krav ? 6440980[/snapback] Ja, den skal være helnorsk og man trenger ikke å ha spillt 100 timer. Alt man trenger er å spille spillet og ha det gøy Å være registrert på forumet er vel et krav, men om man kjenner noen som har veldig lyst å bli med må vel de få lov til det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Var sånn jeg også tenkte det, håper gamer.no er smarte nokk til å lage en liten plass for oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Var sånn jeg også tenkte det, håper gamer.no er smarte nokk til å lage en liten plass for oss 6441049[/snapback] En plass til oss? En egen kategori eller en nyhet om oss? BTW: Siden du er med burde du registrere deg på hjemmesiden vår. Da kan du vote om hvilket guildnavn du vil ha og vi kan diskutere ting internt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har registrert meg, bare ikke fått bekreftelsen enda. Jeg tenker sånn, World of warcraft har jo eget forum, Guild Wars har, battlefield har osv. AoC burde også ha hatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har registrert meg, bare ikke fått bekreftelsen enda. Jeg tenker sånn, World of warcraft har jo eget forum, Guild Wars har, battlefield har osv. AoC burde også ha hatt 6441111[/snapback] Ja, men det kommer ann på popularitet. Akkurat nå er det vel 4-5 tråder om Aoc. Det er nok ikke nok Og, jeg skal fikse registrasjonen for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå