Anathema Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Enda en ting du ikke burde legge deg opp i er hvorvidt han skal spille eller ikke. Blir litt vel dumt å sette ut rykte om at han ikke skal det, om det ikke stemmer. Jeg ville latt det bli opp til ham selv å uttale seg om slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Enda en ting du ikke burde legge deg opp i er hvorvidt han skal spille eller ikke. Blir litt vel dumt å sette ut rykte om at han ikke skal det, om det ikke stemmer. Jeg ville latt det bli opp til ham selv å uttale seg om slikt. 9111694[/snapback] http://ab.conanonline.net/e107_plugins/for...wtopic.php?1166 Les den posten. Meir enn dette veit eg desverre ikkje. Trist at han ikkje skal spele, for det var eit verkeleg godt prosjekt han starta. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det var bare en link til hovedforumet. Synes uansett det er god policy å la slike viktige kunngjøringer komme i form av nettopp kunngjøringer, ikke rykter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det var bare en link til hovedforumet. Synes uansett det er god policy å la slike viktige kunngjøringer komme i form av nettopp kunngjøringer, ikke rykter. 9111889[/snapback] Hallo folkens. For å begynne alt, så må jeg si at det har vært morro og lærerikt og holdt på med dette guildet. Bare dumt at aktiviteten er ikke helt på topp, men folkene som er med er helt fantastiske. Draegon som "laget" themet uten noen kunnskaper, selv om jeg var i enorm tvil. Selvin og co som spammet ned forumet og jeg som klaget på det meste snåle. Uansett, frem til poenget, jeg har kommet frem til at AoC blir litt for hardcore for min del. Jeg har skole, piano, fotball og venner som jeg dessverre må prioritere. Dette gjør at jeg ikke kan være med lengre. Til tross for at jeg startet guildet, er jeg en av dem som må meddele min avgang fra guildet. Det er muligheter for at jeg fortsatt vil være aktiv på forumet, men jeg avskriver meg alle rettigheter som administrator og overlater det til Draegon. Til dere som blir redde over at guildet blir lagt ned, ingen fare, Draegon vil ta godt vare på dere, uten tvil. Så for å avslutte min "resignasjon" ønsker jeg alle i Aurora Borealis lykke til og jeg håper at dere stortrives i Hyboria. Jeg håper også at dere blir store og mektige, samtidig som dere klarer og holde sammen som en eneste stor vennegjeng. --- Da takker jeg for alt! Takk til alle som har blitt med og takk for alt dere har gjort med guildet. Lykke til på reisen! Hjertelig hilsen, Sondre No har eg ikkje spurt sondre om å få lov til dette, men han kan heller få bli sur på meg om eg eigentlig ikkje har lov til dette Dette er altså ein quote frå forumet. Endret 20. juli 2007 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Og det får jo sies å være greit nok. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Woohoo, ny layout på hjemmesiden! Pent Draegon. =D Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Beklager om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men har dette guildet noen som helst relasjoner til World of Warcraft guildet "Aurora Borealis" som var/er på serveren Daggerspine? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det tviler jeg sterkt eller 100% på Stikko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Beklager om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men har dette guildet noen som helst relasjoner til World of Warcraft guildet "Aurora Borealis" som var/er på serveren Daggerspine? 9179580[/snapback] Ingenting, om du hadde lest førstepost hadde du kanskje skjønt at vi ikke har det. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Må man være medlem i HW.NO for å være med i Guilden? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei, jeg er interessert i å joine, var det her på forumet man skulle lage apply? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Må man være medlem i HW.NO for å være med i Guilden? 9211309[/snapback] Eg trur ikkje det. Grunnen til at det står at det er Hardware.no's guild er vel pga av det var folk frå hw.no forumet som starta det. Hei, jeg er interessert i å joine, var det her på forumet man skulle lage apply? 9214093[/snapback] Registrer deg på sida vår og lag ein apply. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sånn - håper jeg la den på riktig sted ^^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er ikke sikkert at jeg kan spille AoC til høsten 1. Jeg for ikke lov til å oppgi kontonummeret mitt på internett (unntak: qxl.no) 2. Det kan ta opp for mye skoletid / leksetid som WoW gjorde. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor kan jeg forhåndsbestille det raskest og billigst? Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, sitter bare og venter nå, er på laptopen min nå og sitter på et tun og koser meg alene atm, kan ikke vente på dette nå, netopp forhåndsbestilt AOC fra Gamezone nå.. Gleder meg til å komme i en guild, men var det så at man ikke kunne prate med andre før man kom i lvl 20+ ? SNakkes til de som er med i guildet Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, sitter bare og venter nå, er på laptopen min nå og sitter på et tun og koser meg alene atm, kan ikke vente på dette nå, netopp forhåndsbestilt AOC fra Gamezone nå.. Gleder meg til å komme i en guild, men var det så at man ikke kunne prate med andre før man kom i lvl 20+ ? SNakkes til de som er med i guildet 9235998[/snapback] Mener å huske at det var sånn at etter level fem blir du kastet ut i en online verden med bestemte grupper, og etter level 20 i den støre online verdenen? Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Man er alltid online, og man kan alltid chatte med sine venner. Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Føkk, rykter om at det blei utsatt igjen? for komplisert kampsystem eller noe og ny releasedate i mars? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er ikkje rykter, det er fastsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå