Thraze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Worst guild name ever... Jeg klarer faktisk ikke komme på et mer uorginalt, klisje aktig navn... Uff.... Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) ..sier GodSlayer... ikke diss guildnavn! Om du ikke klarer å se forbi et guildnavn er det du som har problemer.. ikke guildet det gjelder.. Endret 1. juni 2007 av hallgeirg Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) ..sier GodSlayer... ikke diss guildnavn! Om du ikke klarer å se forbi et guildnavn er det du som har problemer.. ikke guildet det gjelder.. 8756202[/snapback] Meh, lagde dette navnet for en 7-8 år siden, så jeg er unnskyldt Syns fremdeles Aurora Borealis er et fælt guildnavn Hallgeir. Finnes minst 100 guilds som heter det bare i WOW, og da blir det utrolig uorginalt. Og jeg har ikke sagt noe om medlemmene, er sikkert trivelige de. (Syns Covenant of Mordi er et meget bra navn da ) Og Hallgeir, dere må for guds skyld spille på en PVP server, så vi kan joine dere! (Du lurer på hvem jeg er nå ja ) Endret 1. juni 2007 av GodSlayer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Worst guild name ever... Jeg klarer faktisk ikke komme på et mer uorginalt, klisje aktig navn... Uff.... 8756168[/snapback] Akkurat slikt kan du holde for deg selv. Du bringer intet godt med deg. Forsåvidt er GodSlayer også et ganske oppbrukt navn. Har sett minst 50 stykker med det nicket. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Worst guild name ever... Jeg klarer faktisk ikke komme på et mer uorginalt, klisje aktig navn... Uff.... 8756168[/snapback] Akkurat slikt kan du holde for deg selv. Du bringer intet godt med deg. Forsåvidt er GodSlayer også et ganske oppbrukt navn. Har sett minst 50 stykker med det nicket. 8756696[/snapback] Heldigvis promoterer jeg ikke mitt eget nick på HW da Dette er et forum, der folk har lov å ytre sine meninger. Jeg sa bare hva jeg syns om guildnavnet, ikke ta det så personlig og høytidelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En enkel og grei notis. Videre hakking ang "motstanderens" guild fra respektive ledere, medlemmer eller hva det skal være VIL føre til advarsel. Hold dere for gode, konsentrer dere om egne saker og hold det der. 8569529[/snapback] Jeg har lagt inn en notis før ang NULL guildslagging o.l. - men Commando_Sondre sitt innlegg skal få stå. Vi stopper derimot nå - INGEN videre kommentarer. 8606126[/snapback] Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Yees. Søknaden min ble godkjent ^^ Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hey. jeg har fulgt med på utviklingen av AoC siden starten. og har lest en del av Conan (både tegneserie og bøkene) og har endelig bestemt meg for å finne meg en Guild. så jeg tok meg en tur inn på forumet her... men så leste jeg at dere absolutt ikke ville ha inn noen fjortiser? jeg skal være ærlig. jeg er ikke 18... fyller 16 nå til sommeren men er jo ikke fjorten. jeg har hatt problemer med å finne meg en Guild fordi jeg ikke er 18 eller 20... føles som alle over 18 ser på folk under 18 som barnslige drittunger... jeg vet hvordan å fungere sosialt på nettet og i guilds og er heller ikke barnslig og spammer o.s.v... så er det et problem at jeg ikke er 18? vil gjerne være med i en norsk guild. jeg spiller en god del, men det varrierer veldig! tidigere spill som jeg har spillt er: WoW, Guild wars, Warcraft 3 og en rekke andre first person shooter og strategi spill. Lenke til kommentar
klo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Såvidt jeg vet så tar de inn folk så lenge de oppfører seg som 18+, det er vertfall slik guilden jeg er medlem av har tenkt.. Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ok... har sendt inn en søknad på hjemmesiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Slik eg tenkjer det: Oppfører du deg mature (som ratingen er på spelet) så går det fint uansett alder. RooNoG: Den blir sikkert godkjent i morgon av enten Commando_Sondre eller Draegon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ok... har sendt inn en søknad på hjemmesiden 8767887[/snapback] Jeg er 15 selv, så alderen er intet problem Lenke til kommentar
Heenrikb Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Nå har jeg registrert meg og slengt opp en application for andre gang, ettersom den første forsvant. Heter Marjus EDIT: Poster med min kamerats HW konto . Heter Marjus på forumet også! Endret 3. juni 2007 av Heenrikb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg registrert meg og slengt opp en application for andre gang, ettersom den første forsvant.Heter Marjus EDIT: Poster med min kamerats HW konto . Heter Marjus på forumet også! 8774815[/snapback] Ser at den ble godtatt. Velkommen inn Lenke til kommentar
HvemHarTattMittNick Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvor mange medlemmer er det med i Guilden? Og hvor skal jeg registrere meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvor mange medlemmer er det med i Guilden? Og hvor skal jeg registrere meg? 8807583[/snapback] Er vel omkring 70-80 stykker. Du registrerer deg på hjemmesiden og poster en søknad på forumet der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Her går det som det suser ser jeg =) Noen aktivitet på irc kanalen vår? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Commando_Sondre kan du oppdatere første posten slik at jeg står der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Her går det som det suser ser jeg =)Noen aktivitet på irc kanalen vår? 8839611[/snapback] Svært, svært lite Commando_Sondre kan du oppdatere første posten slik at jeg står der? 8840398[/snapback] Oisann. Må visst oppdatere den. Du er ikke den eneste nye. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 såå... hvilken server kommer dere til å velge da? nå som server typene har blitt lagt ut liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå