Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..sier GodSlayer...

 

ikke diss guildnavn! Om du ikke klarer å se forbi et guildnavn er det du som har problemer.. ikke guildet det gjelder..

8756202[/snapback]

 

Meh, lagde dette navnet for en 7-8 år siden, så jeg er unnskyldt ;)

 

Syns fremdeles Aurora Borealis er et fælt guildnavn Hallgeir. Finnes minst 100 guilds som heter det bare i WOW, og da blir det utrolig uorginalt. Og jeg har ikke sagt noe om medlemmene, er sikkert trivelige de. (Syns Covenant of Mordi er et meget bra navn da :))

 

Og Hallgeir, dere må for guds skyld spille på en PVP server, så vi kan joine dere! (Du lurer på hvem jeg er nå ja :) )

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Worst guild name ever... Jeg klarer faktisk ikke komme på et mer uorginalt, klisje aktig navn...

 

Uff....

8756168[/snapback]

Akkurat slikt kan du holde for deg selv. Du bringer intet godt med deg. Forsåvidt er GodSlayer også et ganske oppbrukt navn. Har sett minst 50 stykker med det nicket.

Lenke til kommentar
Worst guild name ever... Jeg klarer faktisk ikke komme på et mer uorginalt, klisje aktig navn...

 

Uff....

8756168[/snapback]

Akkurat slikt kan du holde for deg selv. Du bringer intet godt med deg. Forsåvidt er GodSlayer også et ganske oppbrukt navn. Har sett minst 50 stykker med det nicket.

8756696[/snapback]

 

Heldigvis promoterer jeg ikke mitt eget nick på HW da :)

 

Dette er et forum, der folk har lov å ytre sine meninger. Jeg sa bare hva jeg syns om guildnavnet, ikke ta det så personlig og høytidelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
En enkel og grei notis.

 

Videre hakking ang "motstanderens" guild fra respektive ledere, medlemmer eller hva det skal være VIL føre til advarsel.

 

Hold dere for gode, konsentrer dere om egne saker og hold det der.

8569529[/snapback]

 

 

Jeg har lagt inn en notis før ang NULL guildslagging o.l. - men Commando_Sondre sitt innlegg skal få stå.

 

Vi stopper derimot nå - INGEN videre kommentarer.

8606126[/snapback]

Lenke til kommentar

hey. jeg har fulgt med på utviklingen av AoC siden starten. og har lest en del av Conan (både tegneserie og bøkene)

og har endelig bestemt meg for å finne meg en Guild.

så jeg tok meg en tur inn på forumet her... men så leste jeg at dere absolutt ikke ville ha inn noen fjortiser?

jeg skal være ærlig. jeg er ikke 18... fyller 16 nå til sommeren men er jo ikke fjorten. jeg har hatt problemer med å finne meg en Guild fordi jeg ikke er 18 eller 20... føles som alle over 18 ser på folk under 18 som barnslige drittunger...

jeg vet hvordan å fungere sosialt på nettet og i guilds og er heller ikke barnslig og spammer o.s.v...

så er det et problem at jeg ikke er 18? vil gjerne være med i en norsk guild. :hmm:

 

jeg spiller en god del, men det varrierer veldig! tidigere spill som jeg har spillt er: WoW, Guild wars, Warcraft 3 og en rekke andre first person shooter og strategi spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Slik eg tenkjer det: Oppfører du deg mature (som ratingen er på spelet) så går det fint uansett alder.

 

RooNoG: Den blir sikkert godkjent i morgon av enten Commando_Sondre eller Draegon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå har jeg registrert meg og slengt opp en application for andre gang, ettersom den første forsvant.

Heter Marjus :)

 

EDIT: Poster med min kamerats HW konto :) . Heter Marjus på forumet også!

8774815[/snapback]

Ser at den ble godtatt. Velkommen inn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvor mange medlemmer er det med i Guilden? Og hvor skal jeg registrere meg?

8807583[/snapback]

Er vel omkring 70-80 stykker. Du registrerer deg på hjemmesiden og poster en søknad på forumet der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Her går det som det suser ser jeg =)

Noen aktivitet på irc kanalen vår?

8839611[/snapback]

Svært, svært lite :p

 

Commando_Sondre kan du oppdatere første posten slik at jeg står der?

8840398[/snapback]

Oisann. Må visst oppdatere den. Du er ikke den eneste nye. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...