Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette stod på vårt forum:

Hei. Jeg lagde denne kontoen for å forklare situasjonen våre to guilder er i for øyeblikket, da jeg føler at Hallgeir ikke gir dere hele bildet. Jeg føler også at vi har komunisert for lite med Guildet deres, men mer med Hallgeir personlig.

 

Vi i Aurora Borealis som nå nermer oss 50 medlemmer ønsker en sammenslåing med dere, men vi har et enkelt krav. Vi vil, i stedet for å bruke noen av guildenes eksisterende navn, prøve å komme til en enighet om et nytt navn begge liker.

På denne måten sikrer vi i Aurora følelsen av at vi faktisk er en del av guildet, og fjerner deres eksisterende guildnavn, som desverre har møtt endel motstand her hos oss. Men husk vi er 100% åpne for forslag til navn, og kommer gjerne med et par forslag selv.

 

Jeg vil også påpeke at du ikke ble bannet eller kicket fra kanalen, Hallgeir.

Det var en av admin'ene som mutet hele kanalen fordi han var lei av kranglingen.

 

Det fryder meg også å se at en par her inne har litt av den samme tankegangen som vi har  Quote:

jeg mener at hvis vi skal slå oss sammen, må dere kanskje finne et navn begge liker.

 

 

 

Quote:

 

Jeg kan godt gå med på et navnebytte til noe annet, men jeg synes allikevel at det nye navnet ikke bare skal reflektere at vi er et RP guild, men også at vi ikke bare er et RP guild. Det ligger mye i et navn, og jeg mener det er minst like viktig å få fram at vi har en sans for humor som at vi kan ta spillet seriøst.

 

 

Quote:

en samenslåing ville vært meget bra. i så fall måtte vi funnet ett navn alle ville likt. er ikke lett å lage ett navn så mange skal like syns helt klart att vårt guild navn er best

 

 

dette var svaret:

 

Vel, det finnes også noen problemer ved å skifte navn, blant annet at vi allerede har denne web-adressen som vi liker ganske godt, og selvfølgelig at guildet allerede ligger ute i hearsay som Covenant of Mor'Di.

 

Personlig synes jeg at det er artig navn. Jeg liker ikke så godt når navn blir for pretensiøse, spesielt med henhold til hvilken holdning det er meningen at guildet skal ha utad. Ei heller navn som blir for cheesy. Mor'Di skader på ingen som helst måte vårt image utad, tvert imot har vi fått en god del komplimenter på det, og hvis du tenker på det, er 'Mordai' et ganske kult navn på en by.

 

Jeg skjønner at mange rollespillere identifiserer seg veldig med navnet sitt i RP sammenhenger, og at de føler at et navn som har et element av humor i seg kan være truende i henhold til identiteten til rollespillerne. Men rollespill handler jo nettopp om å late som, og det krever ikke veldig mye for å tenke på ordet Mor'Di i noe annet enn familiesammenheng.

 

Covenant er greit nok noe greier fra Halo, men vi tok det fordi det er et bra engelsk ord for norske Pakt, som er det det står for (storyen til guildet kommer til å komme gradvis på forumsene, ettersom vi ønsker feedback fra medlemmene våre og ser gjerne at de er med på utformingen. Dessuten vil jeg ikke si at spillet Halo er noe enorm hjørnesten innenfor RP institusjoner. Aurora Borealis er det funksjonelle engelske ordet for nordlys, så det er ikke noen gåte det heller (det er ikke ment som et angrep, bare en antydning til at alle navn er det du tar dem for).

 

Dere er ikke noe mindre del av guildet selv om vi ikke skifter navn, men jeg har en anelse om at hvis vi gjør det, kan dere fort ende opp med å bli en større del av guildet enn enkeltmedlemmer som signer opp. De skal jo tross alt være like stor del av guildet som dere. Hva gjør vi med den neste gjengen på 50 folk som gjerne vil ha et nytt navn? Når blir vi for eksklusive til slike kompromisser? Jeg synes det er viktigere å ha prinsippene sine på plass fra begynnelsen av.

 

Hvis dere har lyst til å bli med å tilpasse guildet til en atmosfære som dere føler dere mer delaktge i, virker det fra mitt ståsted en bedre ide om dere kommer over først, og så blir med å utvikle guildet til noe vi alle kan like fra innsiden, istedenfor å komme med krav. Vi stiller jo ingen krav til dem som blir med, annet enn at de kan møte med godt humør og vilje til å bli med i vårt og forhåpentligvis snart deres community.

 

Jeg mener ikke noe av dette for å krangle, og setter pris på at du gadd å lage en account slik at vi kunne se hvor dere står, men det er også viktig at dere skjønner at hvis vi skal ha noe håp om å bli så store og kule som vi vil bli, må vi behandle folk på like premisser.

Endret av hallgeirg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Flott :)

Betyr dette at diskusjonen skal taes her, eller hos mordi.net?

8360938[/snapback]

Case closed fra min side i allefall. :)

 

sorry.. trodde dere var enige i hva som skulle postes

8360982[/snapback]

Det blir ingen sammenslåing. Kravene våre har ikke blitt skikkelig følgt opp, og da jeg ser nærmere på holdningen til enkelte på forumet deres sier jeg bare takk for samarbeided :)

 

EDIT: Du forsvant visst cyberPanda. Velkommen inn, bare si ifra i oppropstråden i "Vil du være med i guildet?" så er alt klappet og klart :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
aja.. synd det ikke ble noe av

håper vi kan møtes ingame

no hard feelings

?

8361275[/snapback]

No hard feelings. Tror ikke det er så store muligheter for å møtes ingame, dere er RP guild, vi er PvP/PvE guild med muligheter for RP.

Lenke til kommentar
Litt kjedelig at spillet ble utsatt så lenge, men det er mye bedre en at det blir gitt ut litt ala Vanguard, som jeg synes alt i alt ble en skuffelse.

 

Har registrert meg på siden nå, håper jeg kan få bli med.

8373834[/snapback]

 

 

jeg tror det var lurt å utsette det, med tanke på the burning crusade.. når aoc kommer ut nå vil de som begynnte å spille wow igjen etter tbc ha blitt lei igjenn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...