Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Hei AoC blir spennende ja.

 

Meld meg på lista, har efaringer fra andre mmorpg spill som (Anarchy Online(Ett annet mmorpg spill FunCom Laget(FC laget AoC for de som ikke vet det))). Jeg kommer vel tilbake til dette da det nærmer seg Release av AoC, enda en stund til :(.

 

Men gleder meg! :D

8103100[/snapback]

Registrer deg på hjemmesiden vår, http://auroraborealis.frih.net/news.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Jeg har lest litt om Age of Conan på engelske sider, men har ikke fått så mye ut av det for å være ærlig. Har noen av dere en link/evt. kan gi meg litt info på norsk om spillet? Jeg har fått med meg at det er et MMORPG (det var derfor jeg ble intressert i det i starten). Blir det noe àla Oblivion, mht. grafikk og utseende til spillet? Hvordan blir klassene/rasene? Når kommer det ut? osv..

Lenke til kommentar
Hei  :)

Jeg har lest litt om Age of Conan på engelske sider, men har ikke fått så mye ut av det for å være ærlig. Har noen av dere en link/evt. kan gi meg litt info på norsk om spillet? Jeg har fått med meg at det er et MMORPG (det var derfor jeg ble intressert i det i starten). Blir det noe àla Oblivion, mht. grafikk og utseende til spillet? Hvordan blir klassene/rasene? Når kommer det ut? osv..

8104062[/snapback]

 

Jeg vet egentlig like lite som deg, eller kanskje mindre. Det jeg har fått med meg er at grafikken er utrolig til å være MMORPG. Faktisk så er grafikken bedre enn mye jeg har sett. Slåss-systemet er jeg også veldig imponert over - i stedet for at du bruker ikoner å angripe med, er det som f.eks. Oblivion; trykker du på angreps-knappen, angriper du. Enkelt og greit. Det synes jeg er veldig bra. Da kommer nok PvP-til å bli noe helt annet. Altså, da kommer den som er BEST til å vinne. I motsetning til andre MMORPGs. Selv sagt gjelder jo det i WoW, SWG og sånn også, men der kommer det også mye an på levelen din + items/armor/stats/skills osv. Men i Age of Conan må du faktisk kunne bevege deg riktig og angripe riktig. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Jeg syntes spillet ser drit bra ut, men jeg har startet på vidregående når det kommer ut, allmenn, og vet ikke hvor mye jeg må bruke på skolen, og nei jeg er ikke sikker på om jeg vil drite i skolen for å spille :p

 

men er det noen grense for når man må ha joina guilden? er litt kjipt å bare joine og melde seg ut etterpå.

 

Axl F

Lenke til kommentar

Hello!

Gleder meg som en liten gutt før pakkene på julaften til dette spillet. Har selv ikke så mye kunnskap om lore osv. men skal begynne å lese litt av bøkene hadde jeg tenkt...

MEN

Skulle gjerne joinet guildet her, hvis jeg er velkommen. Har selv bare erfaringer fra World of Warcraft (fra release) og EQII, litt Lineage 2 og Guild Wars, men ellers fint lite.

Er hyggelig og alt, håper jeg, men jeg er ikke gammel nok til å spille spillet da det kommer ut... (Det er ikke et hinder for meg, men jeg ljuger ikke om alder over nett)

 

Peace out

Melleby aka. Saphiron aka. orgasmic of #team-merc

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Eg er med!! 1414141414

8274881[/snapback]

Lurt og registrere seg på guildhjemmesiden vår ;)

----

Nå har vi fått vår egen IRC-kanal: #Aurora-Borealis på Quakenet! Stikk innom og slå av en prat, det er jo tross alt guildkanalen vår.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...