Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Denne tråden gjelder for Xbox360 brukere av spillet også? :)

7954235[/snapback]

Heller tvilsomt. Satser vel mer på PC versjonen pga. bruk av forskjellige kommunikasjonsmidler som f.eks. VT, TS, IRC osv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
/Sign. Jeg er med i AoC, virker spennende :)

7987230[/snapback]

Greit, søkt på forumet vårt eller var det du som sendte PM?

7987451[/snapback]

Meg som sendte PM, skifta bruker :)

8029476[/snapback]

Ah, greit da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Greit, nå dobbelposter jeg for å få litt kontakt med folket:

 

NYHETER

Vi har laget en ny hjemmeside med et innebygd forum. Dette funker helt perfekt, bortsett fra at det er ikke mulig å få med de gamle trådene fra det gamle forumet :( Det er litt trist, men det er slik vi valgte å gjøre det. Uansett, forumet er fortsatt tilgjengelig på http://auroraborealis.frih.net/forum/index.php. Uansett, det forumet blir nå regnet som inaktivt og skal helst ikke bli brukt mer.

 

Syntes du dette er veldig dumt er jeg helt enig, men det systemet vi brukte før hadde sine ulemper, og det var ikke få. Så dette er siste gang vi gjør noe slikt igjen, noensinne! Så, nå er det bare å registrere seg på nytt på vår nye hjemmeside og begynne og poste i forumet og få det opp til der det var før.

 

Det er selvsagt lov og ta copy 'n paste fra det gamleforumet om du skal lage en ny tråd. Men når gamleforumet har stått oppe la oss si frem til sommeren, fjerner jeg det. Lite man kan gjøre med det uansett.

 

Takk for deres oppmerksomhet og jeg håper på det sterkeste at dette ikke ødelegger noe enormt for dere!

 

HJEMMESIDEN VÅR

 

Mvh,

Sondre og Bjørn :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Ok, men link til den nye siden om det er en annen adresse?

kom heller ikke frem til noe ved den linken i posten din der :)

 

Ellers håper jeg dette er en god forbedring, synes selv det var mange feil med det gamle så jeg er sålangt enig i avgjørelsen, uten at jeg har sett det nye greiene ennå :)

 

edit: dan gamle adressen http://auroraborealis.frih.net fører meg kun til dette: Query failed!

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Puh, nå ser alt ut til å funke igjen. :) Vet ikke hva som skjedde men databasen bare tømte seg selv. Snålt, men nå funker det igjen i allefall.

 

Kan dere som var medlemmer registrere dere på nytt slik at vi kommer i gang igjen?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Kan dere som var medlemmer registrere dere på nytt slik at vi kommer i gang igjen?

8072989[/snapback]

 

Skauher er atter igjen i tjeneste!

 

Edit:

 

Når jeg skal confirme registreringen får jeg dette:

 

Not Found

 

The requested URL was not found on this server.

Apache Server at Port

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kan dere som var medlemmer registrere dere på nytt slik at vi kommer i gang igjen?

8072989[/snapback]

 

Skauher er atter igjen i tjeneste!

 

Edit:

 

Når jeg skal confirme registreringen får jeg dette:

 

Not Found

 

The requested URL was not found on this server.

Apache Server at Port

8073084[/snapback]

Argh, irriterende. Aner ikke hva det kommer av, men jeg skal aktivere deg manuelt. :)

Lenke til kommentar
Argh, irriterende. Aner ikke hva det kommer av, men jeg skal aktivere deg manuelt. :)

8073088[/snapback]

 

<3

 

Edit:

 

"PS: Til dere som er godtatt men ikke nevnt, si ifra så skal jeg fikse det. Problemet dukket opp etter noe krøll med databasen vår."

 

Sier ifra ^^

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
URL en jeg fikk i emailen virker ikke, så jeg kan ikke aktivere accounten min :/

 

UndeadReaper

8073558[/snapback]

Vi aktiverer dere manuelt for øyeblikket. Jobber for å finne ut av hva som er feilen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hallo igjen folkens

 

I går annonserte vi den nye guildsiden vår. Problemet var at systemet vi valgte ikke fungerte helt som vi tenkte det kom til å gjøre. Så etter mye om og men valgt vi og installere e107. Dette er nå oppe og går med en ny theme, forum og litt av hvert annet snacksent.

 

Men jeg håper at dette ikke ødelegger for mye for dere som medlemmer da vi har laget tre-fire ny hjemmesider på under ett år. Vi beklager på det sterkeste over det. Nå er alt kommet for å bli.

 

Så ta en tur innom og registrer deg og skriv på forumet!

http://auroraborealis.frih.net/news.php

 

Håper dere overlever endringene som har skjedd og vi håper at dere finner roen igjen.

 

Mvh,

Sondre og Bjørn :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå så det langt bedre ut, bare en ting; må jeg nå registrere meg enda en gang?

Gjorde det i går kveld men ser ikke ut til at det fungerte så flott nå...

8077195[/snapback]

Du må nok dessverre registrere deg igjen. Jeg vet at det er utrolig irriterende og må bare beklage.

Lenke til kommentar

Hei AoC blir spennende ja.

 

Meld meg på lista, har efaringer fra andre mmorpg spill som (Anarchy Online(Ett annet mmorpg spill FunCom Laget(FC laget AoC for de som ikke vet det))). Jeg kommer vel tilbake til dette da det nærmer seg Release av AoC, enda en stund til :(.

 

Men gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...