Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Kalle deg "Pondus" i ein klan som fokuserer på roleplay? Tja.. Er meget nysjerrig på dette spelet, trur og håper at det blir skikkelig bra!

7602943[/snapback]

Smaken er som baken vettu ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Dette virket jo interessant. Skal diskutere litt med mine venner, kanskje vi kan joine? :) Sjekk ut signaturen min forresten, og som det sikkert legges merke til har vi akkurat startet opp.

7611814[/snapback]

Hmm, det var jo en interessang side. Må nesten registrere meg og si ifra om guildet der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
jeg blir også me :)

viss det ikke er noe problem me det :thumbup:

 

skal jeg registrere meg til forumet?? (aurora Borealis forumet)

7612459[/snapback]

Jaudå, så posten din. Bare si ifra i oppropstråden si er vi igang. :)

Lenke til kommentar

Se her ja, tenkte å se her inne på Guild-forumet etter et AoC guild. Dette høres moro ut. Seriøsitet fint blandet med glede, moro og ikke minst sosialitet i spillet er det jeg søker etter når det gjelder guilds. Ser ut som dette passer meg bra. Signer meg opp jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Mulig det er lokalt, men jeg ser ikke ut til å komme inn på forumet deres. Nettleseren blir bare stående å lete etter svar fra serveren.

7639628[/snapback]

Mulig Apace klikka eller så hadde bare serveren litt hikke. Alt funker helt topp nå :)

 

EDIT: Gikk opp for meg at du muligens mener når du er inne på forumet og trykker på en forumpost på sidebaren, da funker det ikke. Det er en bug som jeg ikke finner ut av :hm:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
http://youaremyenemy.frih.net/

 

Virker fint her. :)

7640114[/snapback]

Så langt kommer jeg også. Det er når jeg skal videre fra den siden og følge Forum-linken på siden det stopper opp. Jeg regna med det var der jeg fant oppropstråden.

7641310[/snapback]

Tja, alt funker her så jeg aner ikke. Sjekk URLen for å se om det står /forum/forum/, det er en bug jeg ikke blir kvitt. Alt du må gjøre er å fjerne den ene /forum så funker alt igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Fant akkurat ut, nå som jeg sitter å skriver naturfagsoppgave at guildnavnet betyr Nordlys? Noen grunn til at det er navnet? :p

 

Artig :)

7699710[/snapback]

 

Fordi det kom flest stemmer på det da det ble stemt om hva navnet til guilden skulle være;) Lykke til med naturfagoppgaven!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Jeg vil veldig gjenrne være med.

registrerte meg på sia, men ved ikke om det er nok Oo

har ikke lest alle postane som står her så...

7703206[/snapback]

 

Finn oppropstråden, og skriv jeg er med eller noe. Så er du med i guilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...