Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Er det vits å søke om medlemskap vist du ikkje har tenkt å spille i beta testingen ?

8492179[/snapback]

Selvsagt.

 

Jeg har ikke orket å lese igjenom hele tråden så hvis det er en nettside jeg må signe meg på for å komme inn i guilden så legg ut en link please :)

8492225[/snapback]

Om du ikke orker å lese førsteposten spørs det om du i det hele tatt klarer å bli med. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Oisann. Oppdaget nettopp at det ikke var noen form for mulighet til å bli medlem på siden. Det problemet er nå fikset. Nå er det bare å joine igjen :p

Lenke til kommentar

selvfølgelig vil jeg vite det ellers hadde jeg ikke spurt.

 

-Dårlig kontrast

-Altfor mørk

-Altfor stor footer

-Kjedelig typografi

-Dårlig kvalitet på tekst i banner

 

Det blir da dette jeg i følge deg må sette meg ned å jobbe med, når siden skal ha ny design. Var det noe der du likte da?

Lenke til kommentar

ok, men jeg liker jo å forbedre tingene jeg holder på med, så det er jo veldig kjekkt å snakke med perfeksjonister. Da får man mange (som oftest) konstruktive inspill og man kan gjøre ting litt bedre. hvis du har noen konkrete tips, send det gjerne på mail til meg. Takk for at du liker siden, det ligger litt arbeid bak den ;)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt over dette en stund nå og har egentlig kommet frem til at jeg ikke lengere ønsker og være med i et guild, jeg er veldig usikker på hvor lenge jeg hadde vært en aktiv spiller i og med at det vil koste penger og spille.

For all del, spillet ser veldig bra ut og jeg skal prøve det, men som sagt er jeg usikker...

 

Så Sondre eller en med makt, kan dere være så snille og fjerne meg fra listene? :) jeg kommer sikkert til og angre senere men det er et valg jeg tar. Jeg ønsker dere lykke til vidre med alt karer, blir spennende og se hvordan byen blir og slikt :thumbup:

 

Og hallgeirg, dette er vel ikke en tråd hvor man diskuterer utsende på siden deres?. Og skal jeg være helt ærlig så må jeg si at Mordi var et veldig ''uheldig'' navnevalg ;) (min mening)

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg har tenkt over dette en stund nå og har egentlig kommet frem til at jeg ikke lengere ønsker og være med i et guild, jeg er veldig usikker på hvor lenge jeg hadde vært en aktiv spiller i og med at det vil koste penger og spille.

For all del, spillet ser veldig bra ut og jeg skal prøve det, men som sagt er jeg usikker...

 

Så Sondre eller en med makt, kan dere være så snille og fjerne meg fra listene? :) jeg kommer sikkert til og angre senere men det er et valg jeg tar. Jeg ønsker dere lykke til vidre med alt karer, blir spent på og se hvordan byen blir og slikt :thumbup:

 

Og hallgeirg, dette er vel ikke en tråd hvor man diskuterer utsende på siden deres?. Og skal jeg være helt ærlig så må jeg si at Mordi var et veldig ''uheldig'' navnevalg ;) (min mening)

8526386[/snapback]

Greit, skal fjerne deg fra listene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...