Pysj Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 To irer har nettopp funnet opp en mobillader som tar vare på kontaktlista di. Les mer Lenke til kommentar
bidz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Ser ikke nytten for dette? Jeg syncer med Outlook, jeg syncer med GSMSync.net (automatisk hver 3 dag), telefonen tar automatisk backup på sim kortet, tar også backup til minnekortet manuelt nå å da, og i det heletatt... Folk som er interessert i backup har jo mange andre/bedre måter å gjøre dette på enn å kjøpe en spesial lader. Endret 2. juli 2006 av bidz Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 _Helt_ sikker på at jeg leste om nøyaktig likt konsept for noen år siden.. Tviler på at det blir noe big hit, men kan jo være Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mener ikke det er en dårlig, men upraktisk oppfinnelse. De fleste gangene man har behov for å overføre kontaktene sine er når man kjøper ny mobil. Da som oftes ny mobiltype, modell og ladertype. Og etter Murphy's lov, så har de som blir frastjålet mobilen IKKE en slik type lader som beskrevet... Happy Summer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) _Helt_ sikker på at jeg leste om nøyaktig likt konsept for noen år siden.. 6422756[/snapback] Tror ikke det var likt konsept, men det samme konseptet. Historien om to stykker som etter en hard tur på byen skulle lage en smart lader som husker nummer lyder for meg også underlig kjent. ITavisen for to-tre år siden om jeg ikke tar feil. Uansett er ideen døfødt. SyncML gjør hele jobben, helt uten hardware som sannsynligvis bare fungerer med et merke (Siemens). Endret 4. juli 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg