MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nå har treningssenteret mitt tatt sommerferie, men det har ikke jeg! Så jeg lurte på om noen vet om hvor man kan få kjøpt en brukbar benk...? Max. 2500,- Har lett litt på finn ogsånn, men fant ikkeno særlig der. Takker for tips:) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 du kan kjøpe benkpress på XXL sport. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____41587.aspx Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg kjøpte min på finn.no for en tusenlapp. Da fikk jeg med 80kg vekter. Den har fungert veldig veldig bra, og har vel kanskje vært mitt beste kjøp hittil i livet, sammen med den første gitaren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 du kan kjøpe benkpress på XXL sport. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____41587.aspx 6422488[/snapback] maks vektbelastning 80kg Det var litt i minste laget(?). Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 du kan kjøpe benkpress på XXL sport. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____41587.aspx 6422488[/snapback] maks vektbelastning 80kg Det var litt i minste laget(?). 6423425[/snapback] sant Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Anbefaler slettes ingen slike kombi-apparater, har irritert meg mye over et slikt, som en kompis har. Benkpress + knebøy gjør akkurat samme nytten som de fot-apparatene der. Bygg deg heller en benk selv, enten av stål, om du har tilgang på sveiseapparat, eller i tre, om du har mulighet for det. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 du kan kjøpe benkpress på XXL sport. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____41587.aspx 6422488[/snapback] maks vektbelastning 80kg Det var litt i minste laget(?). 6423425[/snapback] Ja, blir nok det... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Anbefaler slettes ingen slike kombi-apparater, har irritert meg mye over et slikt, som en kompis har. Benkpress + knebøy gjør akkurat samme nytten som de fot-apparatene der. Bygg deg heller en benk selv, enten av stål, om du har tilgang på sveiseapparat, eller i tre, om du har mulighet for det. 6424038[/snapback] Nei, vil helst ha bare benk og stang, ikke masse jallagreier Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da anbefaler jeg deg å sette inn en "ønskes kjøpt"-annonse i avisa. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da anbefaler jeg deg å sette inn en "ønskes kjøpt"-annonse i avisa. 6424797[/snapback] Ja, ikke dumt det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Evt. lage ein sjølv, om du har moglegheit til det Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Anbefaler slettes ingen slike kombi-apparater, har irritert meg mye over et slikt, som en kompis har. Benkpress + knebøy gjør akkurat samme nytten som de fot-apparatene der. Bygg deg heller en benk selv, enten av stål, om du har tilgang på sveiseapparat, eller i tre, om du har mulighet for det. 6424038[/snapback] Nei, vil helst ha bare benk og stang, ikke masse jallagreier 6424739[/snapback] Hvem har sagt at det blir masse jallagreier? Skal stikke ned og klipse bilder av benken min etterpå jeg. Den har jeg betalt akkurat 0,- for, så jeg heller kan bruke penger på skikkelig stang (les: olympia) og vekter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det koster jo max 500,- for en benk + stativ. Det er vektene som selgere tar seg betalt for. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, 13kr pr. kg er ikke akkurat kanonbillig (1300 for 100kg) Mye mulig man finner det billigere, men det er det jeg betaler for det her iallefall... og når du skal trene allsidig, så trenger du fort oppimot 100kg+ i vekter i forskjellige vektlasser. Lenke til kommentar
bigtee Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har treningssenteret mitt tatt sommerferie, men det har ikke jeg! Så jeg lurte på om noen vet om hvor man kan få kjøpt en brukbar benk...? Max. 2500,- Har lett litt på finn ogsånn, men fant ikkeno særlig der. Takker for tips:) jeg har en bankpress til salgs billig, ta kontakt på [email protected] e-mail eller msn:) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Les reglene for dette forumet aller først bigtee. For å ikke nevne at du er 2 år for sent ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå