Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe benkpress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min på finn.no for en tusenlapp. Da fikk jeg med 80kg vekter. Den har fungert veldig veldig bra, og har vel kanskje vært mitt beste kjøp hittil i livet, sammen med den første gitaren. ;)

post-29417-1151858696_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Anbefaler slettes ingen slike kombi-apparater, har irritert meg mye over et slikt, som en kompis har. Benkpress + knebøy gjør akkurat samme nytten som de fot-apparatene der. Bygg deg heller en benk selv, enten av stål, om du har tilgang på sveiseapparat, eller i tre, om du har mulighet for det.

Lenke til kommentar
Anbefaler slettes ingen slike kombi-apparater, har irritert meg mye over et slikt, som en kompis har. Benkpress + knebøy gjør akkurat samme nytten som de fot-apparatene der. Bygg deg heller en benk selv, enten av stål, om du har tilgang på sveiseapparat, eller i tre, om du har mulighet for det.

6424038[/snapback]

Nei, vil helst ha bare benk og stang, ikke masse jallagreier :p

Lenke til kommentar

6424038[/snapback]

Nei, vil helst ha bare benk og stang, ikke masse jallagreier :p

6424739[/snapback]

Hvem har sagt at det blir masse jallagreier? Skal stikke ned og klipse bilder av benken min etterpå jeg. Den har jeg betalt akkurat 0,- for, så jeg heller kan bruke penger på skikkelig stang (les: olympia) og vekter :)

Lenke til kommentar

Ja, 13kr pr. kg er ikke akkurat kanonbillig (1300 for 100kg) Mye mulig man finner det billigere, men det er det jeg betaler for det her iallefall...

og når du skal trene allsidig, så trenger du fort oppimot 100kg+ i vekter i forskjellige vektlasser.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Nå har treningssenteret mitt tatt sommerferie, men det har ikke jeg! Så jeg lurte på om noen vet om hvor man kan få kjøpt en brukbar benk...?

Max. 2500,-

Har lett litt på finn ogsånn, men fant ikkeno særlig der.

Takker for tips:)

jeg har en bankpress til salgs billig, ta kontakt på [email protected] e-mail eller msn:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...