JDS1236 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har en Cybercom MD95625 ( Coop PC..) og en Linksys WRT54GL trådløs router. Har vært borte en stund og nå finner ikke PC'en nettverket. Har prøvd å konfigurere på nytt, med og uten kryptering, uten hell. Har deaktivert, aktivert og reparert den trådløse tilkoblingen på PC, uten resultat. WLAN lampe lyser på routeren. Får kun kontakt med internett når jeg har kabel mellom PC og routeren. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har en Cybercom MD95625 ( Coop PC..) og en Linksys WRT54GL trådløs router. Har vært borte en stund og nå finner ikke PC'en nettverket. Har prøvd å konfigurere på nytt, med og uten kryptering, uten hell. Har deaktivert, aktivert og reparert den trådløse tilkoblingen på PC, uten resultat. WLAN lampe lyser på routeren. Får kun kontakt med internett når jeg har kabel mellom PC og routeren. Hva kan være galt? 6421904[/snapback] satt akurat og konfigurete Cybercom maskin (MD95275).vet ikke om disse to ligner på hverandre, men på denne måtte installere "Launch Manager", som må brukes for å aktivere WLAN kortet. under avanserte instillinger for kortet måtte jeg også hakke av "Wirelles Device off" RADIO OFF..... Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 har hatt trådløst oppe å gå tidligere, men det kan være at det er skrudd av, finner ikke bruksanvisningen akkurat nå, noen tips? Er en knapp med en prikk og to "parenteser" over, er det knappen til det trådløse kortet? Virker logisk, den står ved siden av Bluetooth knappen Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Disse hurtigknappene fungerer ikke. Tips? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Disse hurtigknappene fungerer ikke. Tips? 6428085[/snapback] hvis de ikke fungerer, må du installere "Launch Manager". du finner den på CD som fulgte med PC..... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 har hatt trådløst oppe å gå tidligere, men det kan være at det er skrudd av, finner ikke bruksanvisningen akkurat nå, noen tips? Er en knapp med en prikk og to "parenteser" over, er det knappen til det trådløse kortet? Virker logisk, den står ved siden av Bluetooth knappen 6427920[/snapback] jepp, det var samme knappen jeg hadde. når jeg trykker på den, aktiverer jeg WLAN..... Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Det lå inne, men det gjør jo ikke noe annet enn å vise hva knappen brukes til. Prøvde å konfigurere P1 til å åpne et program, men det fungerer heller ikke... Ikke blåtann heller... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det lå inne, men det gjør jo ikke noe annet enn å vise hva knappen brukes til. Prøvde å konfigurere P1 til å åpne et program, men det fungerer heller ikke... Ikke blåtann heller... 6428345[/snapback] det skjedde samme hos meg, når jeg installerte feil versjon av "Launch Manager". kan du ikke prøve å avinstallere kortet og ""Launch Manager", og prøve på nytt ?!?!..... ellers, så syns jeg hele Medion PC er veldig, veldig rar. han som jeg har fikset PC, fikk melding at han måtte aktivere Windows før pålogin. når han trykker "OK", kom det at Windows er allerede aktivert..... men han kom ikke videre. den eneste muligheten var å installere OS på nytt. og å bruke RecoveryCD er noe for seg selv..... så min anbefaling, hold dere unna Medion laptop(er)..... Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Prøvde å ominstallere Launch Manager, men fortsatt ikke noe joy med hurtigtastene. Annoying... Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Nå virker P1/P2, men ser ikke noe respons på de to andre. Får ikke noe melding på skjermen på noen av de. Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Fikk et tips om å kjøre "cmd" kommando, deretter "ipconfig". Da fikk jeg opp at det trådløse kortet var frakoblet. Finner ikke hvor jeg aktiverer det igjen, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 kom hjem og sjekket litt nærmere..... det jeg har på den PC, er WLAN, MAIL, WWW og P1 og P2..... alle virker som de skal. trykker PÅ WLAN - kommer liten box og at WLAN aktivert. trykker på MAIL - åpner Outlook Express o.s.v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå