Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg upload til USA - Canal Digital


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har i helgen opplevd at upload til USA har gått utrolig tregt. Normalt får jeg rundt 200+ KB/s på min 5000/2000 linje, men i helgen har jeg vært nede i 10 KB/s.

 

Når jeg kjører TP test, er alt som det skal, så det må være noe fra Norge til USA.

 

Er det andre som har opplevd dette, og bør jeg kanskje kontakte kundeservice?

 

Har prøvd å resette modem, uten at det hjalp noe.

 

Har prøvd å uploade filer til flere forskjellige servere i forskjellige deler av USA, men får lav hastighet til alle stedene.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har i helgen opplevd at upload til USA har gått utrolig tregt. Normalt får jeg rundt 200+ KB/s på min 5000/2000 linje, men i helgen har jeg vært nede i 10 KB/s.

 

Når jeg kjører TP test, er alt som det skal, så det må være noe fra Norge til USA.

Tptest testa neppe mot samme serveren som du lasta opp mot. Kan vere at den serveren har mykje anna trafikk, at en fiberkabel til den ISPen er overgravd o.l. Med andre ord, sålenge ikkje problemet vedvarer meir enn 3-4 dagar, så er det slikt som er å rekne som normalt på internet.

Lenke til kommentar

Vet jo at Tptest ikke tester mot serveren i USA, det var jo hele poenget.

Og som jeg skriver, jeg tester mot flere forskjellige servere fra forskjellige leverandører, så det er ikke et enkelt problem hos en ISP, men hos alle jeg bruker i USA ( Texas, Atlanta, New York ).

 

Men får kontakte CD i morgen og høre om de vet om noen problemer. I dag var det stengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...