Gå til innhold

PS3 inn på tredje plass?


Anbefalte innlegg

alle vet vel for faen at PS3 vinner hele driten.

 

Den e jo 3 gang kraftigere enn 360, har mye bedre stikke en wii og bedre online del enn xbox live.

 

 

æ kjenne en som har prøvd en verjon av ps3, og han sa den va mye bedre enn 360 og wii tel sammen. så ta dåkker sammen.

 

" 3. plass". pfft. BS kaller man det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kan jo starte en hviken som helst post om 360 eller ps3, f.eks en post som heter "grå eller svart ps3?" så sier noen et par argumenter til dette, helt til noen sier f.eks"men 360 er hvit og er 3 ganger bedre" så bryter helvete løs.. Ganske fasinerende fenomen egentlig!  ;)

6429560[/snapback]

 

 

Hehe akkurat det samme har jeg tenkt, og ja det er veldig fasinerende :p

Lenke til kommentar
Synes det er morsomt at specs, grafikk og alt mulig tullball blir nevnt her hele tiden.

 

Når alt kommer til alt vinner konsollen med best spill, ikke med mest kraft.

 

Det er trolig den største grunnen til at ps2 moste xbox og gamecube.

 

Selv om alle her maser om at xbox 360 er like kraftig som ps3 og koster halve prisen, er det svært få ekslusive titler som er verdt å spille på maskinen.

 

Oblivion er et supert spill, men det er bedre på pc enn xbox 360, dvs. at xbox 360 er slått av pc allerede :)

 

 

 

....ikke minst pga all drittslengingen mellom selskapene. (tror ms er ledende drittslenger hittil, noe jeg i hvertfall er lei av).

6430417[/snapback]

 

Korrekt. PS2 har eit gigantasisk spillbibliotek,mye for ehnver smak. xbox har jo forsåvidt ein fin håndfull eksklusive titiler da. Halo,Forza,Gears of war(ser ut til å bli bra) og sikkert noen flere som som min trøtte hjerne ikkje er i stand til å få ut. Så det er da ein begynnelse.

 

Men eg begynner faktsk å se meg drittlei alle disse oppfølgere i beste japanske stil. "1337 r0xxor titler nr. 6" Eg vil se nye ting.Spill som vi kan følge noen år på next-gen konsollene.

 

Eg velger å si du tror feil om du meiner MS har stått for brorparten av drittslenging. Da har fått sitt på PC platformen,men eg syns ikkje du skal dra det inn her når man snakker om konsoller. Sony er fotsatt kûng på tidløse utspill enda ;)

Lenke til kommentar
alle vet vel for faen at PS3 vinner hele driten.

6431436[/snapback]

 

Vet alle det?

 

Den e jo 3 gang kraftigere enn 360, har mye bedre stikke en wii og bedre online del enn xbox live.

6431436[/snapback]

 

Tre ganger kraftigere? Det har jeg aldri hørt før. Hvordan regner du ut det? Ved å enkelt gange alle tallene med tre?

 

æ kjenne en som har prøvd en verjon av ps3, og han sa den va mye bedre enn 360 og wii tel sammen. så ta dåkker sammen.

6431436[/snapback]

 

Joda, finnes sikkert de som har testet PS3 (finnes det en ferdig en?), men jeg tror ikke denne du kjenner kan uttale seg slik ha gjør ved å ha spilt konsollen i 30 minutter. Tror ikke han hadde den med seg hjem og testet den i 1 uke. Skal man greie å få det inntrykket du sier han fikk må han ha gjort det.

 

" 3. plass". pfft. BS kaller man det ;)

6431436[/snapback]

 

Joda, når du sier det så. Vi er så dumme vi.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Hei,

 

Vet at dette er litt off topic, men jeg føler uansett at det er på sin plass.

Har nå lest gjennom hele tråden og jeg vil bare fortelle asia_hills noen ting.

Du har virkelig klart å dumme deg loddrett ut på de x-antall postene du har i denne tråden. En ting er at du driver å skriker om at folk er fanboys når det er du som fremstår som den største fanboyen av alle her. En annen ting er at du gang på gang motsier deg selv, noe som er ganske spesielt siden du har så sterke meninger som du har.

 

Nei, ta deg en tur opp i de asiatiske åsene dine og tenk deg litt om før du poster neste gang.

 

Når det er sagt vil jeg si meg enig med de av dere som mener at vi ikke kan si noe om salgstall før etter alle konsollene er sluppet.

 

.Johan

6430896[/snapback]

 

hei johan :)

 

greit å gå off topic, men kom med noe konkret da...

 

det eneste du gjør er å snakke dritt om meg uten noe å begrunne det med

 

tror du skal dra deg tilbake til rottehølet du kom fra og kanskje komme med noe å

diskutere istedenfor å spre kvalme og dritt :thumbdown:

 

når det er sagt så mener jeg at man kan si noe om salgstallene til x360 selvom ikke alle konsollene har kommet ut enda...

og det er at salgstallene til x360 suger hard lutkjepp i asia og at de sannsynligvis vil bli stående slik

 

mvh Kåre

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar

 

og det er at salgstallene til x360 suger hard lutkjepp i asia og at de sannsynligvis vil bli stående slik

 

mvh Kåre

6431933[/snapback]

 

Det spiller forsåvidt ikke så stor rolle i praksis alle den tid asia er det klart minste markedet for spill av de store (europa og nord-amerika er mye større).

Lenke til kommentar

Til syvende og sist er det spillene som bestemmer om en konsoll blir bedre enn en annen. Maskinkraft betyr ingenting hvis ikke det finnes spill som utnytter den.

 

F.eks kjører PSP på en lavere prosessorhastighet iforhold til hva den kan levere. Dette for å spare strøm (samt for å reklamere for bedre batteritid). Det har heller ikke kommet spill som krever bedre ytelse.

Lenke til kommentar
det eneste du gjør er å snakke dritt om meg uten noe å begrunne det med

 

tror du skal dra deg tilbake til rottehølet du kom fra og kanskje komme med noe å

diskutere istedenfor å spre kvalme og dritt  :thumbdown:

6431933[/snapback]

Du har nå skrevet et par ting i kampens hete ang salgstall i denne tråden som er liiitt tvilsomt. Det har andre kommentert. Forøvrig kunne jeg ikke se at Johan slengte dritt om deg. Han påpekte bare at du tydeligvis er en Sony fanboy (det stempelet tror jeg du har fått fordi du ofte går i forsvarsposisjon hva angår PS3 og synes det er helt greit å komme med negative, udokumenterte halvsannheter så lenge det dreier seg om X360).

 

når det er sagt så mener jeg at man kan si noe om salgstallene til x360 selvom ikke alle konsollene har kommet ut enda...

og det er at salgstallene til x360 suger hard lutkjepp i asia og at de sannsynligvis vil bli stående slik

 

mvh Kåre

6431933[/snapback]

Sannsynligvis, men det vil ikke som Avean tror, spå X360 sin undergang. Jeg tror X360 vil stå sterkt i USA og Europa, og jeg for min del synes det er mye viktigere. Personlig er jeg mye mer interessert i spill som kommer fra europeiske produsenter enn japanske. Og ærlig talt, det produseres _mye_ rart i Japan som heldigvis aldri kommer til Europa (og selvfølgelig noen perler også som DQ, FF og MGS, som gjør at jeg håper PS3 og Wii vil gjøre det riktig bra slik at vi fortsatt vil kunne spille den typen spill her til lands uten å måtte importere).

Lenke til kommentar
det eneste du gjør er å snakke dritt om meg uten noe å begrunne det med

 

tror du skal dra deg tilbake til rottehølet du kom fra og kanskje komme med noe å

diskutere istedenfor å spre kvalme og dritt  :thumbdown:

6431933[/snapback]

Du har nå skrevet et par ting i kampens hete ang salgstall i denne tråden som er liiitt tvilsomt. Det har andre kommentert. Forøvrig kunne jeg ikke se at Johan slengte dritt om deg. Han påpekte bare at du tydeligvis er en Sony fanboy (det stempelet tror jeg du har fått fordi du ofte går i forsvarsposisjon hva angår PS3 og synes det er helt greit å komme med negative, udokumenterte halvsannheter så lenge det dreier seg om X360).

 

når det er sagt så mener jeg at man kan si noe om salgstallene til x360 selvom ikke alle konsollene har kommet ut enda...

og det er at salgstallene til x360 suger hard lutkjepp i asia og at de sannsynligvis vil bli stående slik

 

mvh Kåre

6431933[/snapback]

Sannsynligvis, men det vil ikke som Avean tror, spå X360 sin undergang. Jeg tror X360 vil stå sterkt i USA og Europa, og jeg for min del synes det er mye viktigere. Personlig er jeg mye mer interessert i spill som kommer fra europeiske produsenter enn japanske. Og ærlig talt, det produseres _mye_ rart i Japan som heldigvis aldri kommer til Europa (og selvfølgelig noen perler også som DQ, FF og MGS, som gjør at jeg håper PS3 og Wii vil gjøre det riktig bra slik at vi fortsatt vil kunne spille den typen spill her til lands uten å måtte importere).

6432076[/snapback]

 

personlig mener jeg at noen av de_beste

spillene som noen gang har blitt lagd er made i japan.

 

edit: og å påstå at jeg er fanboy er bare tull

eide alle tre konsollene forrige generasjon, og syntes helt klart xbox var værst.

etter å ha testet 360 kan jeg ærlig si at jeg misliker den, den var bare skuffende

 

jeg setter pris på ps3 fordi den kommer med noe innovativt og nytt

og med alle muligheter den har... hvorfor skulle jeg ikke?

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar
Har fortsatt ikke bestemt meg, det blir en wii, men om det blir en ps3 eller xbox 360 er usikkert, de har begge to ekstremt mye å bevise.. ikke minst pga all drittslengingen mellom selskapene. (tror ms er ledende drittslenger hittil, noe jeg i hvertfall er lei av).

6430417[/snapback]

Bor du under en stein du? Maken til innavla utsagn har jeg ennå til gode å se. Microsoft sine XBOX 360 ambassadører er ydmyke. Foreslår du leser litt rundt hvem som sier hva..
Lenke til kommentar
Dersom du ikkje har noe meir konstruktivt ( eit ord som du liker å bruke asia_hills) enn idoit tegninger som skal vitse om andre brukere foreslår eg du stikker fra tråden asap. :)

6432229[/snapback]

 

så så..

 

ingen vits i å bli all drastic nå :p

 

DBD pirket litt på meg tidligere i tråden her

 

bare min måte å vise litt takknemlighet :tease:

Lenke til kommentar
alle vet vel for faen at PS3 vinner hele driten.

Den e jo 3 gang kraftigere enn 360, har mye bedre stikke en wii og bedre online del enn xbox live.

æ kjenne en som har prøvd en verjon av ps3, og han sa den va mye bedre enn 360 og wii tel sammen. så ta dåkker sammen.

" 3. plass". pfft. BS kaller man det ;)

6431436[/snapback]

Den er ikke 3 ganger kraftigere. Tror det er 7.

Foreslår moderatorer slår beinhardt ned på sånne bråkmakere som bare er ute etter å lage kvalme.

 

 

Uansett. Denne topic'en har jo tatt helt av. Jeg storkoser meg når jeg ser mer nøytrale folk argumenterer mot visse brukere sin naivitet. Jeg synes det er på høy tid at Dere får planta beina på bakken.

Dere der ute som mener PS3 er guds gave til menneskeheten, sier hele tiden at vi ikke kan si at den er sånn og sånn fordi den ikke er ute ennå - da lurer jeg på hvordan Dere kan bastant motsi oss, for den er vel ikke ute for Dere heller ?

 

Det er slike infantile krangler som ødelegger 'miljøet' på forum. Det var av den enkle grunn at jeg styrte unna Itavisen.no og gamereactor.no.

 

Hvem som havner på tredjeplassen er helt irrelevant. Xbox(1) delte i teorien sisteplass med GameCube, men den underholdt meg for det. XBOX 360 har mye bra i vente, for mitt vedkommende hvertfall. Det er det ingen i hele verden som kan si noe på, fordi det er helt opp til meg. Jeg har ingen grunn til å på noen måte rettferdiggjøre mitt kjøp av XBOX 360. Det er hevet over en hver tvil at jeg gjorde et godt kjøp. Jeg storkoser meg.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...