Gå til innhold

PS3 inn på tredje plass?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenk på at du bruker 2000,- på XBoxLive på 4 år...

online spilling er gratis på ps3

det betyr at du uansett (etter 4 år) har endt med å bruke 6000,- på konsollen

bare at ps3 har nyere og bedre hardware

 

du må tenke på at konsollen skal ha en levetid også...

om 4 år koser vi oss med blu ray og 1080p på displayet

mens xbox360 er utdatert,

xbox1 mistet jo støtte ganske kjapt. kanskje det samme skjer med 360? :hmm:

 

sånn som jeg ser det tilbyr ps3 mye mer for pengene,  :thumbup:

 

og xbox360 er en rushet konsoll som er full av bugs og hardwarefeil

MS kommer til å betale en dyr pris for å være først i markedet

for mange føles det ut som xbox360 er mer som en xbox 1.5 og jeg forstår dem godt

konsollen bærer preg av å være et uferdig produkt  :thumbdown:

6424193[/snapback]

 

 

online spilling på PS3 blir helt sikkert IKKE gratis, en gratis tjeneste ala xbox live silver blir det nok

 

og PS3 er bare 1 år yngre

 

og blue-ray er kanskje en super flopp om 4 år

6424220[/snapback]

 

online spilling er gratis, sony har gått ut offisielt og sagt dette så det du sier er tull

 

bare ett år yngre, også har den så mye mer... tenk det :p

 

sånn som ps3 vil selge kommer blu ray til å eie markedet, mange ting peker mot blue ray som vinner http://gear.ign.com/articles/715/715613p1.html

6424285[/snapback]

 

basic online tjeneste blir gratis, det er alt Sony har sagt

 

men uansett.....denne topicen er meningsløs

 

vent 2 år til xbox 360/Ps3/WII har fått vist hva dem er gode til

Lenke til kommentar

keturagi him self har vel sakt at folk ta for gjitt an online spilling på pc er gratis slik som bf2 og liknende..

 

at det da og skal selfølgelig bli gratis på ps3..det som vil koste er downloadable content..om dette blir realitet gjenstår jo og se..sony har vel ikkje snakket helt sant før viss eg ikkje tar feil..

Lenke til kommentar
Blue Ray blir ein flopp, les her kvifor!

http://www.audioholics.com/news/editorials...DDVDsfailed.php

6424322[/snapback]

 

ifølge han kommer jo begge formatene til å floppe, helt idiotisk

 

det han ikke tenker på er at tiden faktisk er moden for mer plass på en disc

 

er så lei av at dvd bare tar 4gig :hrm:

 

tror vel alle her er enig i det?

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar
Blue Ray blir ein flopp, les her kvifor!

http://www.audioholics.com/news/editorials...DDVDsfailed.php

6424322[/snapback]

 

ifølge han kommer jo begge formatene til å floppe, helt idiotisk

 

det han ikke tenker på er at tiden faktisk er moden for mer plass på en disc

 

er så lei av at dvd bare tar 4gig :hrm:

 

tror vel alle her er enig i såpass?

6424445[/snapback]

 

 

Dvd tar 4 gig? du kan dine saker godt ser jeg......

Lenke til kommentar
Blue Ray blir ein flopp, les her kvifor!

http://www.audioholics.com/news/editorials...DDVDsfailed.php

6424322[/snapback]

 

ifølge han kommer jo begge formatene til å floppe, helt idiotisk

 

det han ikke tenker på er at tiden faktisk er moden for mer plass på en disc

 

er så lei av at dvd bare tar 4gig :hrm:

 

tror vel alle her er enig i såpass?

6424445[/snapback]

 

 

Dvd tar 4 gig? du kan dine saker godt ser jeg......

6424451[/snapback]

 

har ikke kjøpt mange 9gigs DVDer man kan brenne

Lenke til kommentar

Markedet er mer enn moden for det. Vil dere ha High Definition filmer må vi ha mer enn bare DVD plater gitt. HD Skjermer her i Norge selger sinnsykt bra for tiden så marked for BlueRay er det ABSOLUTT. Dette vet Sony garantert og Sony vil nok få flere kjøpere denne gangen enn PSX og PS2 tipper jeg. Før så var Playstation bare en spillkonsoll men nå får du med en bluerayspiller på kjøpet. Det er rimelig sterkt !

 

At Sony PS3 havner på en tredjeplass er bare vissvass. Wii og Xbox360 har en TOTALT annen del av markedet . Folk som kjøpte PSX og PS2 kjøper ikke Wii siden konsollen har jo ikke de spillene de liker. Jeg tror det er en del som kommer til å kjøpe både PS3 og Wii. Xbox360 syns jeg ligner mer og mer på som Dreamcast var i sin tid. Jeg kjenner ingen som har den konsollen og det er heller ingen som snakker om den ....er helt merkelig.

Lenke til kommentar

Forsjellen på dreamcast og xbox 360 er vel folka som konsollane har i ryggen...Sega og Microsoft..MS er det mest suksessrike og rikeste firmaet i verden..

 

ivertfall viss me tenker på innflytelse på teknomarkedet..

 

xbox 360 vil ikkje havne i samme skjebne så deamcast...langt ifra..

 

Viss 360 gjør så hvorfor skal ikkje ps3 gjøre det..dei spytter jo ut lik grafikk slik me har sett fra sony no..playstation er jo et sterkt merke på markedet da men..

 

hvem vet...ikkje vi ivertfall...enda..

Lenke til kommentar
Nintendo hadde nærmast monopol før Sony kom med Playstation, kvifor skal ikkje Playstation då minste markedsandeler som dei har idag?

 

Playstation 3 blir altfor dyr og leverer *mindre* enn både Xbox 360 og Wii. Det er soleklart at den blir ein fiasko. Sony tjente ikkje så altfor godt i forrige konsollkrig heller, Nintendo tjente MYKJE meir.

 

Sidan det er vanskeleg å sei noko om Wii når nesten ingen i verda har testa det så må det vera enkelt å spela på den måten Nintendo markedsfører konsollen på. Blir den ein suksess så er utan tvil PS3 den store taparen.

 

Xbox 360 er hakket betre enn PS3 uansett kor ein vrir og vender på det. Prisen er den største forskjellen.

6424171[/snapback]

 

når playstation 1 kom så hadde den 3d grafikk som var en stor forskjell fra SNES og 2d

 

skjønner ikke at du kan sammenligne de to situasjonene

 

følelsen jeg fikk første gang jeg spilte ps en var mye større en

første gang jeg spilte 360

ps1 var en overlegen konsoll i forhold til super nintendo derfor vant de markedet

 

og de kommer til å holde markedet fordi ps3 også blir en overlegen konsoll

Lenke til kommentar
Xbox360 syns jeg ligner mer og mer på som Dreamcast var i sin tid. Jeg kjenner ingen som har den konsollen og det er heller ingen som snakker om den ....er helt merkelig.

6424581[/snapback]

 

 

Eg veit ikkje om noen har sagt dette til deg før; Men universet spinner ikkje rundt deg Avean. Du kjenner ingen nei,du kjenner heller ingen som ikkje har hatt trøbbel med PS2. Derfor var det ein feilfri konsoll. Jaggu ta meg har du ein flott filosofi på saker og ting.

 

EDIT: Og eg sier meg heilt enig i med asia_hills i at det å spille PS1 for første gang var noe eget. Men da var jo også spranget større enn det PS3/360 vil ta fra PS2/xbox. Det samme med N64. Kicket av å spille på den var noe eget i mye større grad enn å spille på PS2/GC/ xbox.

 

Mine beste spillopplevelser ligger i PS1 og N64. Blir varm om hjertet ved tanken eg :blush:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Xbox360 syns jeg ligner mer og mer på som Dreamcast var i sin tid. Jeg kjenner ingen som har den konsollen og det er heller ingen som snakker om den ....er helt merkelig.

6424581[/snapback]

 

ja? er det ikke? :!:

jeg fikk høre av en kompis var at den overoppheter seg noe jævlig

kjenner faktisk en som fikk ødelagt xboxen bare noen uker etter han hadde kjøpt den

 

kontrollen ligner også mistenkelig mye på dreamcast kontrollen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Markedet er mer enn moden for det. Vil dere ha High Definition filmer må vi ha mer enn bare DVD plater gitt. HD Skjermer her i Norge selger sinnsykt bra for tiden så marked for BlueRay er det ABSOLUTT. Dette vet Sony garantert og Sony vil nok få flere kjøpere denne gangen enn PSX og PS2 tipper jeg. Før så var Playstation bare en spillkonsoll men nå får du med en bluerayspiller på kjøpet. Det er rimelig sterkt !

6424581[/snapback]

Og du fikk med en DVD-spiller med Playstation 2, men hvor mange brukte egentlig sin PS2 for å spille av DVDer? Steget fra vanlig DVD til HD-formatene er ikke så stort som spranget vi fikk forrige gang vi hoppet, og det er heller ikke veldig mange nye funksjoner her.

En annen ting er det faktum at PS3 koster dobbelt så mye som både Playstation og Playstation 2 kostet ved launch, og det å si at pris ikke er en faktor er idioti.

Lenke til kommentar
tenk på at du bruker 2000,- på XBoxLive på 4 år...

online spilling er gratis på ps3

det betyr at du uansett (etter 4 år) har endt med å bruke 6000,- på konsollen

bare at ps3 har nyere og bedre hardware

Jeg bruker ikke en krone Xbox Live og uansett er det en vis forskjell på små betalinger spred utover 4 år og en veldig høy "inngangs" pris. Sist nevnte er det ikke alle som har eller tar seg råd til.

 

du må tenke på at konsollen skal ha en levetid også...

om 4 år koser vi oss med blu ray og 1080p på displayet

Om 4år vil det neppe være mange nye spill hvis noen som støtter 1080p og for en film avspiller ville uansett ikke vurdert en konsoll.

Nyere og bedre hardware er høyst diskutabelt.

 

Er det foresten noen av spillene som er annonsert hittil som kommer med 1080p støtte? Eneste jeg har hørt noe definitivt om når det gjelder oppløsning er Warhawk som vil støtte 720p, da med 4xMSAA i 60FPS.

 

mens xbox360 er utdatert

Jeg har liten tvil om at Xb360 forsatt vil holde følge om 4 år.

 

xbox1 mistet jo støtte ganske kjapt. kanskje det samme skjer med 360? :hmm:

Come again?

 

og xbox360 er en rushet konsoll som er full av bugs og hardwarefeil

MS kommer til å betale en dyr pris for å være først i markedet

for mange føles det ut som xbox360 er mer som en xbox 1.5 og jeg forstår dem godt

konsollen bærer preg av å være et uferdig produkt  :thumbdown:

Jeg skulle gjerne sett kilder til feilrater kontra andre konsoll lanseringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

kontrollen ligner også mistenkelig mye på dreamcast kontrollen

6424719[/snapback]

 

Dette feialktige og tåpelige utsagent beviser jo at du ikke bryr deg om fakta og har en helt personlig agenda... Eller mulignes vet du ikke bedre...

Lenke til kommentar
Markedet er mer enn moden for det. Vil dere ha High Definition filmer må vi ha mer enn bare DVD plater gitt. HD Skjermer her i Norge selger sinnsykt bra for tiden så marked for BlueRay er det ABSOLUTT. Dette vet Sony garantert og Sony vil nok få flere kjøpere denne gangen enn PSX og PS2 tipper jeg. Før så var Playstation bare en spillkonsoll men nå får du med en bluerayspiller på kjøpet. Det er rimelig sterkt !

 

At Sony PS3 havner på en tredjeplass er bare vissvass. Wii og Xbox360 har en TOTALT annen del av markedet . Folk som kjøpte PSX og PS2 kjøper ikke Wii siden konsollen har jo ikke de spillene de liker. Jeg tror det er en del som kommer til å kjøpe både PS3 og Wii. Xbox360 syns jeg ligner mer og mer på som Dreamcast var i sin tid. Jeg kjenner ingen som har den konsollen og det er heller ingen som snakker om den ....er helt merkelig.

6424581[/snapback]

Markedet er ikke modent for det ennå nei. HD DVD har jo bare vært ute i en prøveperiode i USA i en måned nå. Sony og noen andre partnere utsatte nå også BluRay lanseringen nok en gang også (mer pga. produksjonsproblemer riktig nok). Selv om det selges mange HD-TV-er betyr det ikke at mange har det ennå. Det vil ta minst 2 år før HD begynner å få fotfeste på markedet. PS2 hadde vel DVD-spiller når den kom gjorde den ikke? Hva er forskjellen med PS3 i det tilfellet mon tro? Absolutt ingenting (bortsett fra at DVD var en fastsatt standard).

 

Som sagt er det en analyse av EN person. Ta det som du vil. Å si direkte at den bare er viss vass er ganske arrogant. Denne konsollkrigen er veldig åpen denne gangen. Sony oppfører seg så og si likt Nintendo før de lanserte N64. Vi alle vet vel hvor dårlig det gikk. Fint å se at du baserer mye av det du kommer på rundt dine egne omgivelser. Kanskje du skal utvide horisonten litt?

når playstation 1 kom så hadde den 3d grafikk som var en stor forskjell fra SNES og 2d

 

skjønner ikke at du kan sammenligne de to situasjonene

 

følelsen jeg fikk første gang jeg spilte ps en var mye større en 

første gang jeg spilte 360

ps1 var en overlegen konsoll i forhold til super nintendo derfor vant de markedet

 

og de kommer til å holde markedet fordi ps3 også blir en overlegen konsoll

6424608[/snapback]

Nå kom vel Nintendo med N64 litt under et år etter. Det hjalp ikke at de hadde en kraftigere konsoll. De tapte på grunn av formatet. Noen likheter?

 

SNES var FORRIGE generasjon. Skal du sammenligne så gjør det med N64 takk.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Xbox360 syns jeg ligner mer og mer på som Dreamcast var i sin tid. Jeg kjenner ingen som har den konsollen og det er heller ingen som snakker om den ....er helt merkelig.

6424581[/snapback]

 

 

 

Kontrollen ligner også mistenkelig mye på dreamcast kontrollen

6424719[/snapback]

 

 

Og tilt funksjonen i Wii og PS3 kontrollen ligner mistenkelig mye på MS sin tilt kontroll lansert for mange år siden...

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...