Gå til innhold

Tabbe, Installerte Win2k over feil partisjon *krise*

rvenes

Anbefalte innlegg

Yepp du leste rett!

Kan få tilbake noken av dataene?

Kva program er best til dette?

Eg har sett hd'n ut av drift seff. Den var på 20 gb, og win2k tek jo berre 1 gb max etter nyinstallasjon. Håper ikkje den har skreve over alle dataene.

Filformatet på disken var NTFS. Disken er på 20 gb om det skulle ha noke og sei, den stod ikkje i noke raid array. Disken var og Western Digital.

Har WD software kanskje? Skal sjekke no!

Plz ikkje svar med "Husk backup" og "Ibas" for det var Backup eg hadde tatt før eg formaterte den :sad:

Shitt skjer! men kan eg få tilbake litt data i allefall?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-15 04:55, skrev aurstad:

Okei pust dyyypt inn..

også forklarer du kanskje hva i huttiheita du har gjort?

som jeg forstår det har du:

-Installert w2k på feil partisjon.. men formaterte du da denne partisjonen først? Og er det selve formateringa du vil "angre" på ?

Tjah...

Skulle installere Win2k på nytt...

Hadde da i tilleg satt i ein disk på 20 gb på primer master. Den disken eg skulle installere på var på eit raid kort, og den stod noke lengre ned på lista i win2k der man velger kor OS'et skal vere. Trykte feil der og merka ikkje det før det var ferdig installert og skulle installere drivere.

Dette skjedde for ca 1 mnd sida, men har ikkje hatt tida før no. I mellom tida har disken vore ute av drift, så den står nok slik som når eg tok den ut! (har mekka ein del på maskina i mellomtida)

Problemet er:

Formaterte og installerte win2k på ein NTFS partisjon som eg ikkje skulle formatere. Det er desse dataene eg vil ha tilbake.

NTFS var filsysemet før, under og etter tabben!

[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-10-15 05:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Tjah...

Skulle installere Win2k på nytt...

Hadde da i tilleg satt i ein disk på 20 gb på primer master. Den disken eg skulle installere på var på eit raid kort, og den stod noke lengre ned på lista i win2k der man velger kor OS'et skal vere. Trykte feil der og merka ikkje det før det var ferdig installert og skulle installere drivere.

Dette skjedde for ca 1 mnd sida, men har ikkje hatt tida før no. I mellom tida har disken vore ute av drift, så den står nok slik som når eg tok den ut! (har mekka ein del på maskina i mellomtida)

Problemet er:

Formaterte og installerte win2k på ein NTFS partisjon som eg ikkje skulle formatere. Det er desse dataene eg vil ha tilbake.

NTFS var filsysemet før, under og etter tabben!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-10-15 05:53 ]</font>

OK... You are screwed!

Det finnes verktøy som kan finne frem noen data etter en hurtigformatering, men en komplett format? Kanskje... Kjenner ikke til noen.

Du kan alltids sende den inn til IBAS... Hvis du har en 30-40 000 å bruke på det, da :wink:

Lenke til kommentar

Det er håp! Bare ikke skriv over område med data! Jeg har testet denne programvaren selv og synses den var fantastisk. Den finner data selv om du har formatert, partisjonert opp i hytt og pine! Den bare finner og finner data! Enkelt å bruke var det også!

BARE IKKE SKRIVE OVER MED NY DATA!

Problemet er at jeg ikke husker hva programmet heter. Ikke noe spesial "BIG coorperation software", men noe for vanlige folk.

Den kunne finne data på Fat32 og NTFS disker. Så det er enda håp! (Jeg fikk programmet over IRC en gang, men det var lenge siden og jeg har glemt det ut!)

Håpet er der uten!

Lenke til kommentar

Problemet er vel at du har installert Windows på den nyformaterte partisjonen, og då er mykje av håpet vekke. Problemet er at data først vert sletta neste gong du skriv noko til disken, og det gjorde du då du la inn Windows 2000. Om det er mykje diskplass ledig er du kanskje heldig og finn noko av dataene igjen, men det er liten sjanse for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...