SvenSR Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er på utkikk etter en fm-sender til mp3-spilleren min, men, problemet ligger i at jeg ikke har en iPod, men en iRiver IHP-120. Er ute etter en sender som ikke trenger ekstra strømforsyning (f.eks. fra 12V i bilen). Har undersøkt litt og hørt med folket i Apple-butikken (hvor de har slike med 12V), men de har kun sendere som passer til podder. De påstår også at det ikke går an å ha en slik sender på andre spillere enn iPod siden de (fleste) andre spillere ikke har mulighet til å hente strøm fra annet enn jack-porten til å drive en sender... Noen som kjenner til en FM-sender som kan brukes på spilleren min og som ikke trenger ekstra strømforsyning? I så fall ---> Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 etter litt dypere undersøkelser har jeg funnet et par, men etter hva jeg skjønner er kvaliteten så som så. Uten å nevne navn på sendere, spør jeg derfor: Noen som har erfaringer med noen slike FM-sendere som jeg nevnte over? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har en FM-sender som går på et lite AAA-batteri. Fungerer utmerket til PDAen og MP3-spilleren min. Har ingen link til den da den ble kjøpt på Schipol. Lenke til kommentar
bjern Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er på utkikk etter en fm-sender til mp3-spilleren min, men, problemet ligger i at jeg ikke har en iPod, men en iRiver IHP-120. IKKE noe problem. Jeg har mange forskjellige typer FM-sender til MP3-spiller. Jeg PMer deg med kontaktinfo. Vennlig hilsen PC-Bjørn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er allerede postet i MP3 kategorien, som også er riktig kategori. Denne er feilpostet og stenges derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg