Aeternus Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har et problem med nevnte spill. Etter 5-10min spilling får jeg blåskjerm med meldingen noe sånt som: IRQ_NONE_THE_LESS eller noe sånt. Kan noen hjelpe meg med den? Er faktisk det eneste spillet jeg har problemer med. Spiller UT2003 greit, sof2 mm. Her er maskinen min: Soyo P4s ultra P4 1,6n@2,3 Gainward TI 4600 Golden Sample Et par ibm 40GB disker + 1 80GB WD Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 er det ikke en patch ute da ? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 nei ingen patch ute nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg hadde problemer med å starte opp spillet. Fikk bare svart skjerm og så tilbake til Windows. Til slutt installerte jeg nyeste driverversjon til både skjermkort og lydkort, samt aller siste versjon av Dirext X (8.1b). Så endelig etter en del timers leting etter driver og installering var jeg i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå