eiriku Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan får jeg brukt PEKER (øverst til høyre) på tastaturet som vanlig mus? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Den er en vanlig mus. Men den er litt merkelig laget. Du må presse ned for å flytte den rundt. Det tar litt tid å trene opp tommelen til å være fint følsom nok. Selve keyboardet krever jo også at du har IR mottakeren som du får med MCE fjernkontrollen. AKIRA Lenke til kommentar
eiriku Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Den er en vanlig mus. Men den er litt merkelig laget. Du må presse ned for å flytte den rundt. Det tar litt tid å trene opp tommelen til å være fint følsom nok. Selve keyboardet krever jo også at du har IR mottakeren som du får med MCE fjernkontrollen. AKIRA 6422347[/snapback] TAKK! Det virket. Lønner seg ikke alltid å være forsiktig. E. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hei er det noen som har peiling hør jeg kan få tak i it mottakeren uten og kjøpe mce fjernkontrollen ?? fikk tak i tastaturet gratis via en på jobben , må si det er litt fjernt at dett ikke følger med motaker til tastaturet , jeg er ikke helt behovet for fjernkontrollen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå