Gå til innhold

Hvor brei er du rundt magan?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe spiser masse jeg. Men har en djevelsk forbrenning som gjør at jeg ikke legger på meg :p

6421778[/snapback]

Haha, samme her. Spiser mer enn de fleste.

6421788[/snapback]

Sånn er jeg også. Kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hehe spiser masse jeg. Men har en djevelsk forbrenning som gjør at jeg ikke legger på meg :p

6421778[/snapback]

6421788[/snapback]

Sånn er jeg også. Kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg noe i det hele tatt.

6431646[/snapback]

Hjernekapasiteten forbrenner ganske mye. :wee:

Nei, det vi har sett hittil i tråden, tyder jo på at de fleste her er slanke/tynne. Gjenstår bare litt flere folk med kraftig magamål nå, så kan man jo si at påstanden faktisk stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Trodde jeg hadde vært med lenge, jeg. :p

Hadde BMI på 16,5 sist jeg målte.

Men er bare 15 år, da, så da skal visst ikke BMI-en være så grensesettende. :p

6432541[/snapback]

16,5 = hax. Jeg har 17,5 og du veier mer enn meg. :tease:

Lenke til kommentar
Sikkert nevnt før, men hva med beinstruktur da? Mål rundt midjen er svært individuelt og er ikke en god måte for å finne ut om man er feitere enn andre "nerder".

6432587[/snapback]

Jeg har veldig kraftig beinbygning, hvordan skal du ellers forklare mine mål?

15 år, 70 kg og 76cm rundt livet.... :p Høyde: Ja, hold dere fast; 175cm.

Redigert: Jeg er i allefall ikke feit..... :dontgetit: Se RPP for bilde.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

6432541[/snapback]

6432636[/snapback]

Da må en av oss ha målt feil. :tease:

Brukte BMI-kalkulatoren på dagbladets hjemmesider, da jeg ikke hadde formelen klar. Hva brukte du? :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

6432541[/snapback]

6432636[/snapback]

Da må en av oss ha målt feil. :tease:

Brukte BMI-kalkulatoren på dagbladets hjemmesider, da jeg ikke hadde formelen klar. Hva brukte du? :p

6433088[/snapback]

Den samme. :hmm:

Høyde: 173cm, vekt 53kg. (Regner med at jeg veier det nå..)

Du må nesten ha skrytt veldig på høyden. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
15 år, 55kg,64cm rundt livet,180cm høy litt undervektig:P

6432937[/snapback]

En smule undervektig, ja... :dontgetit:

Ikke for å være frekk, men du bør egentlig gå veldig hardt til verks og legge på deg litt. Ikke nødvendigvis gå opp i vekt, men det henger jo som regel sammen med å legge på seg. Kjenner en som var like høy og tynn som deg da han var like gammel. Til slutt var han så tynn at den ene lungen hans klappa sammen. :ermm:

Lenke til kommentar

6421778[/snapback]

6421788[/snapback]

6431646[/snapback]

Hjernekapasiteten forbrenner ganske mye. :wee:

Nei, det vi har sett hittil i tråden, tyder jo på at de fleste her er slanke/tynne. Gjenstår bare litt flere folk med kraftig magamål nå, så kan man jo si at påstanden faktisk stemmer.

6432326[/snapback]

Kaller du alle diskusjon.no brukerne for nerder? :tease:

Lenke til kommentar

hmmm...har visst ikke noe nålebånd jeg :O

Men dirkete feit kalles jeg ikke trur jeg :p MEn uansett. arnold Swarzenegger(eller hvordan det skrives) var jo regnet som at han hadde fedme under terminator 2...å de som har sett den filmen trur jeg kan være enig i at han ikke er feit :p

Lenke til kommentar
Måler 66cm, just som bror. Gikk inn noen cm nå når jeg var sjuk noen dager, men er tilbake til normal størrelse nå. :)

Hvordan da sjuk? Vanlig forkjølelse?

Samme med meg, er litt forkjøla og matlysten er sikkert ikke helt på topp.

I går så glemte jeg nista mi (jobb) og spiste den opp når jeg kom hjem, så der er jo alt ok (hadde spist når jeg hadde kommet hjem uansett, så jeg hoppa vel over et måltid der). Jeg veide 69 kg før jeg la meg. Gi meg et minutt å tenke på her...

Jeg har ikke veid under 70 siden... 1999/2000, omtrent. Kanskje 00/01 for å være sikker, men det uansett 5-6 år siden! Tror ikke det varer, for jeg spiser det jeg vil, men trener littegrann med vekter, og sykler til jobb hver dag. Dog, i de to siste dagene har jeg spist Bjørns Havregryn med sukker og melk... :innocent:

Drikker lite vann/lettbrus om dagene. Var gjennomvåt av svette på jobben i går. Kjekt å stresse noe max med en maskin, mens man ser to andre vikarer sløver borte i et hjørne...

Er nå 85.6 cm rundt magen omtrent. Forrige innlegg i tråden sa jeg at var 86 cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...