paulok Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei. Har en Vision:m og lurer på om noen vet følgende: Skal en egentlig få spilleren opp i Utforskeren i windows? Har prøvd å få dette til men det virker kun når spilleren står som flyttbar disk.. Får mao. ikke tilgang til bilder, musikk og videoer som ligger på spilleren i Utforsker. Skal dette ikke gå eller er det jeg som gjør noe galt. Kan noen beskrive hvordan en går frem for å kunne legge inn musikk og bilder i utforsker? Ser i tester at en kan bruke medfølgende prog. vare, windows mediaplayer ver. 10 eller simpelt hen bare dra filene over i Utforsker. (Og det siste funker altså ikke for meg..) Takker for svar. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du har to forskjellige muligheter med å dra over filene i utforsker. Med eller uten programmet fra Creative. Hvis du ikke installerer programmet må du ha XP SP2 og da kommer den opp som "Creative Zen Vision:M" under lydenheter i min datamaskin Hvis du installerer programmet kommer det opp "Zen Vision:M Media Explorer" under annet i min datamaskin. Da trykker du på det og velger Browse Media. Lenke til kommentar
paulok Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Hmm. Tror nok det er noe feil med spilleren min... Den hang seg opp og etter at jeg resatte den kommer den opp med firmware problems. Går rett inn i en egen meny.. Ikke får jeg kontakt med pc heller. Noen som har opplevd dette og som evt. har en god fix til meg på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå