Thor. Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg har hatt kontrollen i ca 3-4 måneder nå og merker at den er altfor følsom til høyre og venstre så lar jeg den stå midtstilt så flytter spilleren seg til venstre eller til høyre. Det hjelper lite å skru av og på igjen mens stikka er midtstilt. Det bare kommer tilbake. HAr du opplevd dette/har en løsning? Garantilappen min er vasket bort. (blekket er borte fra kviteringen) Endret 2. juli 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har hatt kontrollen i ca 3-4 måneder nå og merker at den er altfor følsom til høyre og venstre så lar jeg den stå midtstilt så flytter spilleren seg til venstre eller til høyre. Det hjelper lite å skru av og på igjen mens stikka er midtstilt. Det bare kommer tilbake. HAr du opplevd dette/har en løsning? Garantilappen min er vasket bort. (blekket er borte fra kviteringen) 6420846[/snapback] Mener å huske at du måtte holde inne noen knapper mens du starter opp konsolen. Tror det bare er A du må holde inne. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 For å komme inn i egenskapene til gamecuben ja.. Men dette er nok problem i kontrollen ikke i gamecuben Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 For å komme inn i egenskapene til gamecuben ja.. Men dette er nok problem i kontrollen ikke i gamecuben 6422484[/snapback] Nei, nei. Ikke trykke A når intillingene kommer, men mens du starter et spill. Du må unnskylde meg hvis det noe jeg går glipp av, lenge siden jeg har hatt en GC. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det Rallahr mener er at du skal holde inne X, Y og Start/Pause i tre sekunder når som helst i spillet, uten at du er borti styrespaken eller C-stikka. Da vil disse spakene resettes. Noe som også funker (i alle fall med ikke-trådløse kontroller) er å dra ut kontakten (receiveren i GC'en i tilfellet ditt), og sette den inn igjen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Dette problemet løses ikke helt på denne måten. Det er samme efekt om jeg skrur av og på kontrollen med bryteren. Problemet er at noen ganger så kan spaken på en måte henge seg opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå