Gå til innhold

Min trødløse gc controller er unormalt følsom

Thor.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kontrollen i ca 3-4 måneder nå og merker at den er altfor følsom til høyre og venstre så lar jeg den stå midtstilt så flytter spilleren seg til venstre eller til høyre. Det hjelper lite å skru av og på igjen mens stikka er midtstilt. Det bare kommer tilbake. HAr du opplevd dette/har en løsning?

Garantilappen min er vasket bort. (blekket er borte fra kviteringen)

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt kontrollen i ca 3-4 måneder nå og merker at den er altfor følsom til høyre og venstre så lar jeg den stå midtstilt så flytter spilleren seg til venstre eller til høyre. Det hjelper lite å skru av og på igjen mens stikka er midtstilt. Det bare kommer tilbake. HAr du opplevd dette/har en løsning?

Garantilappen min er vasket bort. (blekket er borte fra kviteringen)

6420846[/snapback]

Mener å huske at du måtte holde inne noen knapper mens du starter opp konsolen. Tror det bare er A du må holde inne.

Lenke til kommentar
For å komme inn i egenskapene til gamecuben ja.. Men dette er nok problem i kontrollen ikke i gamecuben

6422484[/snapback]

Nei, nei. Ikke trykke A når intillingene kommer, men mens du starter et spill. Du må unnskylde meg hvis det noe jeg går glipp av, lenge siden jeg har hatt en GC.

Lenke til kommentar

Det Rallahr mener er at du skal holde inne X, Y og Start/Pause i tre sekunder når som helst i spillet, uten at du er borti styrespaken eller C-stikka. Da vil disse spakene resettes. Noe som også funker (i alle fall med ikke-trådløse kontroller) er å dra ut kontakten (receiveren i GC'en i tilfellet ditt), og sette den inn igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...