ikkeibruken Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Jeg lurer på om jeg skal handle meg noen nye ddr ram i nær framtid... For øyeblikket har jeg bare en Twinmos brikke på 512mb og synes det er i minste laget i og med at jeg spiller en del og driver med harde operasjoner. Jeg har kikket litt rundt på komplett og fant denne brikken som virket bra til en liten sum. Noen som har noen meninger om jeg bør kjøpe denne eller noen andre brikker, så bare skriv tilbakemelding! Tenkte helst på en brikke som ikke var så alt for dyr. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det er en ddr2 brikke som ikke vil passe på hovedkortet ditt. Dette er en fin brikke som du kan bruke i kombinasjon med den du allerede har. Endret 2. juli 2006 av Freeky2k Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Ok, så ddr2 ram vil ikke funke til min pc, det er et ABIT model BH7? hat det i snart tre år.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ok, så ddr2 ram vil ikke funke til min pc, det er et ABIT model BH7? hat det i snart tre år.. 6425546[/snapback] Du må nok ha ddr(1) ram ja. Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ok , men den brikken du viste virket veldig bra!! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ok , men den brikken du viste virket veldig bra!! 6426885[/snapback] Den burde gjøre jobben fint den. Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ja, Jeg handler disse snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå