CFD Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Må bar si at Siden her er utrolig bra , men siden dere sier at dere ikke har resurser nok så kan dere jo la andre (Forum-brukere) og teste sin egen hardware. På den måten vil det bli mange flere tester og det er jo også haugevis av forskjellige meninger på produkter så det ville vært fint med tester av likesinnede:) Dere kan jo dele siden opp i 2 deler. Del 1: Deres tester og nyheter del 2: Forum brukernes side tester Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Genialt €$¤#" :smile: Lenke til kommentar
Larseij_Krokov Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Det hadde vært noe det.... Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 noe ala brukerenes meninger om produkter har vært fint ja.... Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jah ! Jeg tror jeg skal sende inn noen uansett (får jeg lov ?), og jeg slutter lett i jobben min for å kunne sende flere tester til ok.no ) Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Dagens system fungerer tilfresstillende. Men vi er alltid på utkikk etter gode medarbeidere. Ønsker du din artikkel publisert på overklokking.no? Det er mulig, da må du ha det som skal til for å bli medarbeider. Lars skriver mer om dette i bunn. _________________ mvh erling kise overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: esik på 2002-02-16 00:04 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Sånn at hvis jeg har et produkt som jeg kjører haugevis av tester på så kan jeg få dem puplisert hvis testen er bra nok? Og godt nok formulert? Holder på med en Laaang test av mitt voltmodda radeon8500. Får håpe den er bra nok for og bli publisert. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Men så er det et problem. Det er mange partiske folk der ute. Håper ikke ok.no blir oversvømt av AMD/Intel/nVIDIA/ATI-er-best-folk som tester sitt yndlingsprodukt dah. M.A.O. ikke ta i mot tester fra meg Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg kan sende inn test av musa mi (Logitech Wingman Gaming Mouse)! Og tester av andre ting... Som f.eks. 3GB-harddisken min? Eller det eldgamle hovedkortet mitt? Eller av SoundBlaster 16 Vibra-kortet mitt? (Slutter nå, jeg. Før det er for sent.) Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Husk nå på at hvis alle vil kommer til å sende inn sin review av en ting kommer nok kvaliteten på teksten til å synke dramatisk. Mener det er bra sånn som det er nå. Jeez [ Denne Melding var redigert av: Jeez på 2002-02-04 14:47 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Et sånt system funker fint det, krever riktignok moderatorer osv., men f.eks. på audioreviews.com er det sånn. Selvfølgelig er det der folk som er partiske, og man kan ikke stole blindt på det man ser, men alt som står om samme produkt er samlet, og man ser dermed det hele i et litt annet perspektiv. Men, ideen er god, er bare å få gjennomført det på en bra måte :smile: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det er stor forskjell på å bedømme musikk og å skrive artikler/tester om hardware. Vi har ingen planer om å legge ut enkelttester fra forumlesere eller andre skribenter. For å holde et jevnt høyt kvalitetsnivå og et jevnt driv på publiseringene er vi nødt til å ha faste medarbeidere som er kjent med rutinene og ikke minst er kvalifiserte. Vi trenger derimot alltid nye medarbeidere, og det er ingenting i veien for at omtrent enhver av dere kan prøve dere. Kriteriene er at du er god til å skrive (både grammatikk- og språkmessig), er over normalt god på hardware og overklokking, og har en del tid og innsatsvilje å bruke på Overklokking.no. Det er ingen som vil få sin første artikkel publisert med en gang, uansett hvor bra den er, men kvaliteten gir meg en god indikasjon på hvor seriøst jeg skal jobbe videre med den enkelte medarbeiderspire. Framtidige medarbeidere - dere vet selv hvem dere er, og er ærlige nok til å innrømme at dere har det som trengs - ikke nøl med å kontakte meg på mail! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-02-04 08:03, Corleone skrev:Men så er det et problem. Det er mange partiske folk der ute. Håper ikke ok.no blir oversvømt av AMD/Intel/nVIDIA/ATI-er-best-folk som tester sitt yndlingsprodukt dah. M.A.O. ikke ta i mot tester fra meg Kanskje lenge siden denne postet var aktuell , men tall lyver jo ikke Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: CFD skrev (2002-05-08 19:10):[Kanskje lenge siden denne postet var aktuell , men tall lyver jo ikke JO! Ingen problemer å få tall til å lyve. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-02-04 08:03, Corleone skrev:Men så er det et problem. Det er mange partiske folk der ute. Håper ikke ok.no blir oversvømt av AMD/Intel/nVIDIA/ATI-er-best-folk som tester sitt yndlingsprodukt dah. M.A.O. ikke ta i mot tester fra meg Du har et bra poeng der men jeg trur det ikke blir noe problem. De som er kvalviserte (Trur det ikke er så mange her egentlig) trur jeg har et nøytral syn på det meste innen hardware of overklokking. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Cannoliboy: veit at det er svinlenge siden du skreiv det over, men sier det uansett jeg: Audioreviews.com er ikke musikkanmeldelser, men folk som skriver test/kommentar om hifi-utstyr. Selv synes jeg det må ligne mye mer på hardware, og tror et slikt system kan funke, hvis bare viljen er der. Jeg sier på ingen måte at overklokking.no hadde blitt mye bedre av å ha noe sånt, så det er jaggu godt det ikke er meg som skal avgjøre om det blir noe eller ikke (virker jo på det dere har skrevet over som om det er ganske så uaktuelt, men ville bare ha fram at det _kan_ fungere) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 JO! Ingen problemer å få tall til å lyve. Må du vri og vrenge på alt jeg sier? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: CFD skrev (2002-05-08 20:48):Må du vri og vrenge på alt jeg sier? Beklager hvis du føler at jeg "jakter" på deg. Det er ikke meninga at jeg skal plage deg, men at jeg skal kunne legge fram fakta. Det er i hvert fall det jeg mener med det jeg skrev i den forrige posten. Hvis du senere føler deg plaget av meg, så send en beskjed til meg, så skal jeg skjerpe meg :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Er ikke plaget av deg , nei langt derifra. Du har faktisk mye klokt på hjertet du.. Skulle vell ha puttet en ;P i den forige mld. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: CFD skrev (2002-07-04 17:52):Er ikke plaget av deg , nei langt derifra.Du har faktisk mye klokt på hjertet du..Skulle vell ha puttet en ;P i den forige mld. Lol! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå