Gå til innhold

Egne Tester

Anbefalte innlegg

Må bar si at Siden her er utrolig bra , men siden dere sier at dere ikke har resurser nok så kan dere jo la andre (Forum-brukere) og teste sin egen hardware.

På den måten vil det bli mange flere tester og det er jo også haugevis av forskjellige meninger på produkter så det ville vært fint med tester av likesinnede:)

Dere kan jo dele siden opp i 2 deler.

Del 1: Deres tester og nyheter

del 2: Forum brukernes side tester

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Dagens system fungerer tilfresstillende. Men vi er alltid på utkikk etter gode medarbeidere.

Ønsker du din artikkel publisert på overklokking.no? Det er mulig, da må du ha det som skal til for å bli medarbeider. Lars skriver mer om dette i bunn.

mvh

erling kise

overklokking.no

[ Denne Melding var redigert av: esik på 2002-02-16 00:04 ]

Lenke til kommentar

Sånn at hvis jeg har et produkt som jeg kjører haugevis av tester på så kan jeg få dem puplisert hvis testen er bra nok?

Og godt nok formulert?

Holder på med en Laaang test av mitt voltmodda radeon8500.

Får håpe den er bra nok for og bli publisert.

Lenke til kommentar

Husk nå på at hvis alle vil kommer til å sende inn sin review av en ting kommer nok kvaliteten på teksten til å synke dramatisk. Mener det er bra sånn som det er nå.

Jeez

[ Denne Melding var redigert av: Jeez på 2002-02-04 14:47 ]

Lenke til kommentar

Et sånt system funker fint det, krever riktignok moderatorer osv., men f.eks. på audioreviews.com er det sånn. Selvfølgelig er det der folk som er partiske, og man kan ikke stole blindt på det man ser, men alt som står om samme produkt er samlet, og man ser dermed det hele i et litt annet perspektiv. Men, ideen er god, er bare å få gjennomført det på en bra måte :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er stor forskjell på å bedømme musikk og å skrive artikler/tester om hardware. Vi har ingen planer om å legge ut enkelttester fra forumlesere eller andre skribenter. For å holde et jevnt høyt kvalitetsnivå og et jevnt driv på publiseringene er vi nødt til å ha faste medarbeidere som er kjent med rutinene og ikke minst er kvalifiserte.

Vi trenger derimot alltid nye medarbeidere, og det er ingenting i veien for at omtrent enhver av dere kan prøve dere. Kriteriene er at du er god til å skrive (både grammatikk- og språkmessig), er over normalt god på hardware og overklokking, og har en del tid og innsatsvilje å bruke på Overklokking.no. Det er ingen som vil få sin første artikkel publisert med en gang, uansett hvor bra den er, men kvaliteten gir meg en god indikasjon på hvor seriøst jeg skal jobbe videre med den enkelte medarbeiderspire.

Framtidige medarbeidere - dere vet selv hvem dere er, og er ærlige nok til å innrømme at dere har det som trengs - ikke nøl med å kontakte meg på mail!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:

Den 2002-02-04 08:03, Corleone skrev:

Men så er det et problem. Det er mange partiske folk der ute. Håper ikke ok.no blir oversvømt av AMD/Intel/nVIDIA/ATI-er-best-folk som tester sitt yndlingsprodukt dah.

M.A.O. ikke ta i mot tester fra meg
:lol:

Kanskje lenge siden denne postet var aktuell , men tall lyver jo ikke

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-02-04 08:03, Corleone skrev:

Men så er det et problem. Det er mange partiske folk der ute. Håper ikke ok.no blir oversvømt av AMD/Intel/nVIDIA/ATI-er-best-folk som tester sitt yndlingsprodukt dah.

M.A.O. ikke ta i mot tester fra meg
:lol:

Du har et bra poeng der men jeg trur det ikke blir noe problem. De som er kvalviserte (Trur det ikke er så mange her egentlig) trur jeg har et nøytral syn på det meste innen hardware of overklokking.

Lenke til kommentar

Cannoliboy: veit at det er svinlenge siden du skreiv det over, men sier det uansett jeg: Audioreviews.com er ikke musikkanmeldelser, men folk som skriver test/kommentar om hifi-utstyr. Selv synes jeg det må ligne mye mer på hardware, og tror et slikt system kan funke, hvis bare viljen er der.

Jeg sier på ingen måte at overklokking.no hadde blitt mye bedre av å ha noe sånt, så det er jaggu godt det ikke er meg som skal avgjøre om det blir noe eller ikke (virker jo på det dere har skrevet over som om det er ganske så uaktuelt, men ville bare ha fram at det _kan_ fungere)

Lenke til kommentar

Quote:

CFD skrev (2002-05-08 20:48):

Må du vri og vrenge på alt jeg sier?

Beklager hvis du føler at jeg "jakter" på deg. Det er ikke meninga at jeg skal plage deg, men at jeg skal kunne legge fram fakta. Det er i hvert fall det jeg mener med det jeg skrev i den forrige posten. Hvis du senere føler deg plaget av meg, så send en beskjed til meg, så skal jeg skjerpe meg :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...