m0g1e Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) har nettopp skaffet meg en Belkin MEMO-tech router av en eller annen type. Sitter kort med problemet at blant annet Counter Striker 1.6 registrerer en masse "loss" og en del "choke" i overføringen ved spilling på servere via internett. Merker det selvsagt ved at det hakker noe voldsomt. Er 100% sikker på at det er noe i/med routeren feilen ligger. Det er kun hvis jeg er tilkoblet nettet via denne routeren at dette oppstår. Uten router forsvinner problemet. Pingen er fin under spilling/surfing. Kan også bruke IE uten merkbare forandringer i overføring - som nå.. Er det noen kjent konfigurasjon jeg kan gjøre for å få fikset dette via kontrollpanelet i routeren? Eller er det rett og slett routeren som ha sviktet? Tenker på om det er noen vanlige, kanskje brannmur instillinger jeg kan gjøre(?) Men jeg finner ikke noe nytte av ting jeg til nå har sett på i cpanelet for routeren.. (Belkin -> Billig ElkjøpRouter - Noen virkelige gode tips om en Stabil Router forresten? Dette er min 4rde og jeg bynner å bli lei!) Endret 2. juli 2006 av nollie Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sjekk på Belkins hjemmesider om det er lansert noen nye firmware til routeren, du kan også prøve å plassere maskinen i DMZ. Lenke til kommentar
SpecTrax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvis den har en av de Turbo Speed funksjonene i oppsettet, prøv å slå av den. skal gjøre den mye mere stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå