Bennyy Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Altså, jeg formaterte for noen dager siden, tror det var den 28 juni eller noe. Jeg satt i XP CD'en og slettet partisjonane og installerte dem på nytt. Når PC'en restartet seg etter jeg formaterte så ville den ikke gå inn i windows. Jeg kommer meg forbi første "siden", men når jeg kommer til Boot from CD: da stopper alt opp. En gang prøvde jeg å starte opp MED XP CD'en inni, da står det: Boot from CD: Trykk en tast for å starte opp fra CDROM... Og så kommer jeg meg inn i Windows. Men det er ganske tungvindt å starte opp PC'en med XP CD'en hver bidige gang, så jeg håper virkelig dere kan hjelpe meg! Jeg har snakket med en kompis som har peiling, han sa jeg først skulle prøve "fixboot c: , det gjorde jeg, men funket ikke. så prøvde jeg fixmbr c: og det heller funket ikke.. Jeg endra First Boot Device til HD og det heller funker ikke.. Jeg lurer på om det har noe med XP CD'en å gjøre, jeg brukte den som fulgte med Laptopen våres. Det står "Genuie" helt nede på den, vet ikke om det har noe å si jeg :s Hardware: Intell Celeron 2.6 Gainward GeForce 5200. Et eller annet Asus hovedkort. DDR 512 ram (tror jeg) Evig takknemlig til dem som klarer å fikse dette problemet.. Endret 2. juli 2006 av Bennyy Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Prøv å ta en reperasjonsinstallasjon med XP-CD-en. Lenke til kommentar
Bennyy Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Problemet er over Endelig fiksa, det var bare litt støv under hardisken som gjorde det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå